Amocca Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 Prøv lige at se Sonja Blanding af racer Mille - HundeGalleri.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Årrrh . Skal du have hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Årrrh .Skal du have hende? nej, er du vimmer... jeg skal aldrig have en hund med så meget pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 AAaaaaw Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 nej, er du vimmer... jeg skal aldrig have en hund med så meget pels Hvor er du da kedelig :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Hvor er du da kedelig :klap: haha, nej realistisk! Jeg ved at jeg ikke gider pelspleje, der er så meget andet jeg hellere vil... Og hvorfor købe en langhåret hund og så barbere den ned, når man kan få det man vil have i en hund der ikke skal barberes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Hun ligner godt nok meget! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 haha, nej realistisk! Jeg ved at jeg ikke gider pelspleje, der er så meget andet jeg hellere vil... Og hvorfor købe en langhåret hund og så barbere den ned, når man kan få det man vil have i en hund der ikke skal barberes hehe ja det er rigtig nok . Troede bare du skulle have ekstra vuffer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 hehe ja det er rigtig nok .Troede bare du skulle have ekstra vuffer Det skal jeg jo nok også ...på et tidspunkt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Det skal jeg jo nok også ...på et tidspunkt... Uhhh . Det vil jeg også :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Årh, hvor sød. Tror da mere og mere på, at Tyson er poms/pap-blanding, for nu synes jeg efterhånden, at jeg har set en del billeder af den type blanding, der ligner Tyson ret så meget. Pelsplejen er altså ikke slem, Amocca, jeg bruger et par minutter på at børste Tyson igennem en gang om ugen, that's it. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts