Gæst lawin01 Skrevet September 21, 2010 Rapporter Share Skrevet September 21, 2010 På en ferie i Thailand i sommers faldt jeg over denne hund. Er der nogen der kan hjælpe mig med at identificere racen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Kan desværre ikke hjælpe dig. Men hold da op hvor er den fin, det ligner en bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 åårh cute :hjerte: jeg tænker tibetansk terrier :hmm: eller en blanding af noget med bearded collie Tibetansk terrier: [media]http://www.buddhas.dk/images/2-timer-forside.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Blanding??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Jeg har ingen idé om, hvad det er for en, men nøøøøj hvor er den dog kær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 åårh cute :hjerte: jeg tænker tibetansk terrier :hmm: eller en blanding af noget med bearded collie Tibetansk terrier: [media]http://www.buddhas.dk/images/2-timer-forside.jpg[/media] Samme tanke her. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RSB Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Kan det være en Puli eller en Schapendoes? Eller en tibetansk terrier? Sød er den i hvert fald :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Faktisk har de i Grækenland en del lyse hunde med samme pels og størrelse, vel hyrdehunde???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts