Dinah Skrevet September 22, 2010 Rapporter Share Skrevet September 22, 2010 :slem: lille louie SKAL da ha en bror eller søster 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Selvfølgelig skal Lille Louie da det :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Hvis det stod til Wendy, var Medina da vist også kommet med hende hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Hvis det stod til Wendy, var Medina da vist også kommet med hende hjem. Hvis hun tog sin yndlingshund med hver gang så havde jeg snaert en lille mini filial i hendes lejlighed Alt der bare ligner Heartbeat lidt flytter ind... Ikke at Wendy er vild med Heartbeat..sleeeeeeeeeeeeet ikkkkkkkkkkkkkke :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Hvis hun tog sin yndlingshund med hver gang så havde jeg snaert en lille mini filial i hendes lejlighed Alt der bare ligner Heartbeat lidt flytter ind... Ikke at Wendy er vild med Heartbeat..sleeeeeeeeeeeeet ikkkkkkkkkkkkkke :slem: hey, det ville da også være en super god idé - tror Louie ville synes drøn godt om den idé:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 :lun: :hjerte::hjerte::hjerte: :banan::banan: Synes nok der manglede de sødeste billeder. Medina Total tillidsfuld og træt hvalp, der er helt væk i en fremmeds arme. SÅ SØD! Surt at min hund ikke kan være alene, nåh ja, og så selvfølgelig at man kun må have én hund her hvor vi bor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 :lun: :hjerte::hjerte::hjerte: :banan::banan: Synes nok der manglede de sødeste billeder. Medina Total tillidsfuld og træt hvalp, der er helt væk i en fremmeds arme. SÅ SØD! Surt at min hund ikke kan være alene, nåh ja, og så selvfølgelig at man kun må have én hund her hvor vi bor. Jeg har det! Vi finder et dobbelthus sammen, så kan vi passe hinandens hunde, så de ikke skal være så meget alene, og vi kan købe en masse løvehvalpe, der kan lege sammen i haven. :banan: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Jeg har det! Vi finder et dobbelthus sammen, så kan vi passe hinandens hunde, så de ikke skal være så meget alene, og vi kan købe en masse løvehvalpe, der kan lege sammen i haven. :banan: God plan. Jeg stemmer for Vanløse, Brønshøj eller måske Søborg. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Jeg har det! Vi finder et dobbelthus sammen, så kan vi passe hinandens hunde, så de ikke skal være så meget alene, og vi kan købe en masse løvehvalpe, der kan lege sammen i haven. :banan: God plan. Jeg stemmer for Vanløse, Brønshøj eller måske Søborg. :klap: I er skøre:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 God plan. Jeg stemmer for Vanløse, Brønshøj eller måske Søborg. :klap: Yes, den er jeg med på! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 :lun: :hjerte::hjerte::hjerte: :banan::banan: Synes nok der manglede de sødeste billeder. Medina Total tillidsfuld og træt hvalp, der er helt væk i en fremmeds arme. SÅ SØD! Surt at min hund ikke kan være alene, nåh ja, og så selvfølgelig at man kun må have én hund her hvor vi bor. ellers har jeg jo sagt, at der tit er ledige lejligheder hos os - og der må man have TUSINDVIS af hunde! bare lige indtil i får sparet sammen til det der vanløsehus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 ellers har jeg jo sagt, at der tit er ledige lejligheder hos os - og der må man have TUSINDVIS af hunde! bare lige indtil i får sparet sammen til det der vanløsehus Bare ærgerligt at min kæreste er sådan en keeedelig én, som ikke vil bo på Nørrebro Og så sætter jeg også pris på min nattesøvn ( tråden, der aldrig bliver glemt). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Bare ærgerligt at min kæreste er sådan en keeedelig én, som ikke vil bo på Nørrebro Og så sætter jeg også pris på min nattesøvn ( tråden, der aldrig bliver glemt). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Bare ærgerligt at min kæreste er sådan en keeedelig én, som ikke vil bo på Nørrebro Og så sætter jeg også pris på min nattesøvn ( tråden, der aldrig bliver glemt). :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts