Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis hun tog sin yndlingshund med hver gang så havde jeg snaert en lille mini filial i hendes lejlighed :mrgreen: Alt der bare ligner Heartbeat lidt flytter ind... Ikke at Wendy er vild med Heartbeat..sleeeeeeeeeeeeet ikkkkkkkkkkkkkke :slem:

hey, det ville da også være en super god idé - tror Louie ville synes drøn godt om den idé:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun:

:hjerte::hjerte::hjerte:

:banan::banan:

Synes nok der manglede de sødeste billeder.

Medina :lun: Total tillidsfuld og træt hvalp, der er helt væk i en fremmeds arme. SÅ SØD! :genert: Surt at min hund ikke kan være alene, nåh ja, og så selvfølgelig at man kun må have én hund her hvor vi bor.

Jeg har det! :ivrig: Vi finder et dobbelthus sammen, så kan vi passe hinandens hunde, så de ikke skal være så meget alene, og vi kan købe en masse løvehvalpe, der kan lege sammen i haven. :banan:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun:

:hjerte::hjerte::hjerte:

:banan::banan:

Synes nok der manglede de sødeste billeder.

Medina :lun: Total tillidsfuld og træt hvalp, der er helt væk i en fremmeds arme. SÅ SØD! :genert: Surt at min hund ikke kan være alene, nåh ja, og så selvfølgelig at man kun må have én hund her hvor vi bor.

ellers har jeg jo sagt, at der tit er ledige lejligheder hos os - og der må man have TUSINDVIS af hunde! bare lige indtil i får sparet sammen til det der vanløsehus :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ellers har jeg jo sagt, at der tit er ledige lejligheder hos os - og der må man have TUSINDVIS af hunde! bare lige indtil i får sparet sammen til det der vanløsehus :engel:

Bare ærgerligt at min kæreste er sådan en keeedelig én, som ikke vil bo på Nørrebro :evil:

Og så sætter jeg også pris på min nattesøvn (:sjov: tråden, der aldrig bliver glemt).

Link til indlæg
Del på andre sites