Hop til indhold

Hvad mener I?

Recommended Posts

Jeg talte med en hundeejer til 3 store hunde (schæfere) som fortalte at hun var ude en tur i skoven, hendes hunde var løse. Hun møder en dame med en labrador uden snor og en cocker i snor,

omtalte hundeejer beder labradorejeren kalde sin hund til sig

det kan hun så ikke

og schæferejeren vælger derfor at pudse en af schæferne på labradoren.

labradorejeren bliver gal og lader cockeren løs,

schæferejeren pudser samme schæferhan på cockeren

jeg er så forarget over den selvbestaltede politispil

men jeg mener også at det er både uansvarligt og ulovligt

hvad mener i?

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad ville I så sige hvis jeg fortalte at schæferejeren er hundetræner og fortalte det, foran 70 mennesker til et foredrag i teori om hundetræning?

jeg tænkte at hun må være en kamikatzetræner med et ønske om at smadre egen forretning

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad ville I så sige hvis jeg fortalte at schæferejeren er hundetræner og fortalte det, foran 70 mennesker til et foredrag i teori om hundetræning?

jeg tænkte at hun må være en kamikatzetræner med et ønske om at smadre egen forretning

Jeg ville tage mit overtøj og gå min vej.. Det var ikke et foredrag og en træner, jeg havde lyst til at vide mere om.

Link til indlæg
Del på andre sites

hun ville demonstrerer at man ikke skal have hunden løs med mindre den er under fuld kontrol :damn:- men ingen hunde er vel i princippet 100 % lydige - heller ikke hendes- selvom de så meget lydige ud

desuden er det svært at se at en labrador skulle være en trussel over for 3 velvoksneschæfere

Link til indlæg
Del på andre sites

hun ville demonstrerer at man ikke skal have hunden løs med mindre den er under fuld kontrol :damn:- men ingen hunde er vel i princippet 100 % lydige - heller ikke hendes- selvom de så meget lydige ud

desuden er det svært at se at en labrador skulle være en trussel over for 3 velvoksneschæfere

Så "moralen" er, at hvis man ikke har sin hund under fuld kontrol, så kan det gå galt. Man kan f.eks. møde en psykotiker, der pudser sine hunde på ens egen hund. Ja, hvor imponerede er det så lige :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså nogle mennesker er da dumme i låget :stupid: Hvordan kan man overhovedet tænke sådan ? Jeg tager sku da hellere ikke et jagtgevær frem hvis jeg møder nogle på min gå tur som ikke kan kalde deres hund til sig . Hvis jeg møder nogen som ikke kan kalde deres hund til sig, går jeg enten bare forbi, eller står stille og beder min hund sætte sig, og venter på at den anden har indfanget sin hund. Det kan jo ske for selv den bedste.

Meen sikke da en psyko hundetræner, hun burde da få frataget sin titel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvad hun træner, men hvis damen håber på at schæferen skal på forbudslisten, gør hun da alt hvad hun kan for sagen må man sige!:hmm:

Uha er der trænere der støtter op?:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

og så kaldte hun min hund for degeneret ( altså racen) - det er mange år siden jeg har haft kontakt til hundetrænere- jeg er nok bare forarget over niveauet er så lavt, det er så svært at finde en rigtigt godt træningssted

Link til indlæg
Del på andre sites

ruuuunnnn

ja det var også mit valg..jeg løb også......

da hun ville hilse på min hund- efter hun havde kaldt den degenereret og fortalt, at hun ikke kunne lide spidshunde- var min reaktion også.: du skal ikke røre min hund -men den der scchæferhundetræning med mange gentagelser passer slet ikke på min hund- der skal færre gentagelser mere leg og mere glæde ind i træningen-og så skal der meget mere på end ren lydighed

Link til indlæg
Del på andre sites

da hun ville hilse på min hund- efter hun havde kaldt den degenereret og fortalt, at hun ikke kunne lide spidshunde-

Spidshunde degenereret? bob bobobob? Det er da nogen af de mere oprindelige racer hvor overtypning ikke har smadret dem - endnu.

Er der en race der er degenereret så er de da i høj grad schæferne.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeps kim, men da hendes uvidenhed allerede var slående fandt jeg ingen grund til at starte et skænderi - hvem ve måske havde jeg fået en schæfer på ærmet. - det var pgså fryd nok at nægte hende ad:slem:gang til min hund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg ved ikke hvad hun træner, men hvis damen håber på at schæferen skal på forbudslisten, gør hun da alt hvad hun kan for sagen må man sige!:hmm:

Uha er der trænere der støtter op?:cool:

Nej nej, for her kan man godt se det er ejeren den er gal med...jeg synes omtalte hundetræner skal fortælle Lars Barfoed om episoden...det ville måske gavne mere end vi tror...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej, for her kan man godt se det er ejeren den er gal med...jeg synes omtalte hundetræner skal fortælle Lars Barfoed om episoden...det ville måske gavne mere end vi tror...:mrgreen:

Grim tanke:shock: inden vi så os om var der kun 3angrebshunde med sadistfører, resten af de danske hunde og ejere var lovgivet væk!:mrgreen:

Du sidder vel heller ikke på et benzinlager og ryger!:stupid:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op :shock:.

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive.. Først var jeg mundlam men da jeg så læste at hun var hundetræner, ja så blev jeg stille :shock:.........

Samme her. :shock:

Hvis labradorejeren ikke havde været så idiotisk at slippe sin cocker, så var en politianmeldelse da på plads, men det var hun så så "smart" at ødelægge muligheden for.

Og at schæferejeren kalder sig træner...... :damn: Man må jo håbe, at hun ligeså stille går konkurs pga. manglende kunder.

Link til indlæg
Del på andre sites