Hop til indhold

Recommended Posts

Den nye kollektion fra Hurtta, Hurtta Lifeguard kommer til oktober.

Og nu er der kommet billeder af den! Hurtta Collection - Hurtta Lifeguard :hjerte:

Skal vist have en del lyserødt i min Hurtta samling! :genert::hjerte:

Der er bestemt også købt stort ind til min butik - det er rigtig fedt det nye - og også nogle fine nye tiltag!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er bestemt også købt stort ind til min butik - det er rigtig fedt det nye - og også nogle fine nye tiltag!

Uha, der skal købes STORT ind ! :klap:

Er lidt i tvivl om regnjakken, hvordan er den i forhold til den anden de har lavet? :engel:

Den der refleksvest, der er lavet af softshell, hvordan er den? :engel:

Ihhh! Er totalt Hurtta skruk! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Fendi skal have en refleksvest,vi går ofte ad meget mørke veje og han er jo ikke den nemmeste at få øje på med sin mørkebrune farve...

Måske suppleres der også med en regnfrakke i gul m.refleks,ganske nyttigt og meget synligt i øsregnvejr :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt :klap:

Jeg tror Cajsa skal have en lyserød refleks-vest og det skal jeg da også, vi skal jo matche :mrgreen:

EDIT: Kan se at det er en træningsvest, efter at jeg fandt ud af at lave sproget om til det mere forståelige engelsk. Gider ikke rende rundt i skrigende pink i dagslys, så jeg må hellere finde en anden refleksvest :-D

Cajsa skal dog helt klart stadig have det lyserøde tørklæde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, hvorfor står alting på finsk i dit link :genert:

Jeg fatter ikke en bjælde og forstår ikke helt hvad jeg skal lede efter når tingene er på finsk :oops:

Hehe, jeg sad også og prøvede at gætte mig til hvad der var hvad, og det er godt nok ikke nemt :-D Men fandt langt om længe ud af, at man kan trykke på et engelsk flag i øverste højre hjørne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er den på tysk - selvom det også er serbokroatisk, så forstår man det da lidt bedre :mrgreen:

Hurtta Lifeguard | Reflektierendes Zubehör für Hunde und Halter - DER TOP DOG HUNDESHOP ®

Det er da godt til at blive set, men det er sgu' da grimme farver - sådan teenager ynglingsfarver neon ting :-D

Øv, jeg var lidt for hurtig - man kan ikke klikke på billederne og se mere :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da godt til at blive set, men det er sgu' da grimme farver - sådan teenager ynglingsfarver neon ting :-D

:fornaermet::fornaermet::fornaermet:

De er da mega fede! har længe ventet på en lyserød Hurtta sele, og nu kommer den! :klap::5up:

at der så er træningsvest og alt muligt andet også er bare ekstra plus! :banan::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet::fornaermet::fornaermet:

De er da mega fede! har længe ventet på en lyserød Hurtta sele, og nu kommer den! :klap::5up:

at der så er træningsvest og alt muligt andet også er bare ekstra plus! :banan::5up:

Ja, som jeg skrev - teenagere synes at neon farver er fede ( jeg arbejder jo med unge på din alder) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jeg ved da godt hvad de unge vil ha' :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, som jeg skrev - teenagere synes at neon farver er fede ( jeg arbejder jo med unge på din alder) :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Jeg ved da godt hvad de unge vil ha' :-D

Så må jeg officielt være ikke-teenager, for jeg er meget mere til baby-lyserød. Stod det til mig, var Cajsa altid iført lyserødt :lun:

Men i mangel af pastelfarver, synes jeg de der neon-ting er skønne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvorfor går i ikke bare ind på Hurtta Danmark, hvor alting li'som står på dansk :mrgreen:

Hurtta

Jeg skal have et af deres regndækkener og så et vinterdækken fra dem, sammen lagt med det meget vamsede vinterdækken jeg lige har købt af JeanetteH, så burde Misja være dækket ind til det danske ustabile vintervejr uden at fryse som hun har gjort de sidste 2 vintre :banan::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvorfor går i ikke bare ind på Hurtta Danmark, hvor alting li'som står på dansk :mrgreen:

Hurtta

Jeg skal have et af deres regndækkener og så et vinterdækken fra dem, sammen lagt med det meget vamsede vinterdækken jeg lige har købt af JeanetteH, så burde Misja være dækket ind til det danske ustabile vintervejr uden at fryse som hun har gjort de sidste 2 vintre :banan::vuf:

Hvad slet ikke set at der var kommet noget om det på den danske side :engel: Og den plejer jeg ellers at holde godt øje med :mrgreen:

Regn- og vinterdæknerne er bare såå lækre! :hjerte: Glæd dig :mrgreen: Hvilke farve skal hun have :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad slet ikke set at der var kommet noget om det på den danske side :engel: Og den plejer jeg ellers at holde godt øje med :mrgreen:

Regn- og vinterdæknerne er bare såå lækre! :hjerte: Glæd dig :mrgreen:Hvilke farve skal hun have :engel:

Æmm...for ikke at blive mobbet helt og aldeles af de andre hunde (og hundeejere :genert: ), går jeg nok efter mere dæmpede farver som grå og sort :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er det lige de ik har lavet den i refleks-turkis også?! :roll: .. :genert:

Jeg synes faktisk at Hurtta's Y-sele er blandt de flotteste og smarteste seler på markedet til større hunde, og jeg må indrømme at den pinke her ville være rigtig cool til fx en sort hund.. :cool:

Og når jeg sammenligner med den refleksvest Mio har (:badr:), så er Hurtta's design faktisk meget mere "moderne" at se på.. :5up:

Så selvom man måske synes at techno-farverne er lidt "kitch", så er modellerne da smartere end så meget andet sikkerhedsudstyr på markedet.. :vuf:

[media]http://bfg.qs.fi/files/Hurtta_2010/media/930792_3.png[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Æmm...for ikke at blive mobbet helt og aldeles af de andre hunde (og hundeejere :genert: ), går jeg nok efter mere dæmpede farver som grå og sort :blink:

Haha! :mrgreen: Ronja har et brunt vinterdækken, var ikke så vild med at købe det i den farve, men det var på tilbud til under 400 :shock: Så jeg købte det alligevel, og nu er jeg rigtig glad for at jeg ikkevalgte den røde :mrgreen:

Og så har hun den grønne regnjakke, super flot også. :-D Helt klart den i stedet for den blå, man er vel en pige :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites