Hop til indhold

Lidt sproghjælp til de gamle.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Altså,.. uden at det behøver kommenteres, hænger jeg stadig fast i de gode gamle dage hvor man gjorde sådan her: *GG* eller sådan her: *SS*. :klap: Men ligesom man tror man har fået fat i noget, laver ungerne det sgu om :???::fornaermet: til XXX, D, små underlige og intetsigende forkortelser og alt mulig andet der er så uforståeligt at jeg ikke engang kan beskrive det jeg ikke forstår. :confused:

 

Var der ikke lige en enkelt barmhjertig sjæl der gad at smide en oversættelse ind, af det skriftsprog de anvender i den virtuelle verden, til os der fatter hat af det. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså,.. uden at det behøver kommenteres, hænger jeg stadig fast i de gode gamle dage hvor man gjorde sådan her: *GG* eller sådan her: *SS*. :klap: Men ligesom man tror man har fået fat i noget, laver ungerne det sgu om :???::fornaermet: til XXX, D, små underlige og intetsigende forkortelser og alt mulig andet der er så uforståeligt at jeg ikke engang kan beskrive det jeg ikke forstår. :confused:

 

Var der ikke lige en enkelt barmhjertig sjæl der gad at smide en oversættelse ind, af det skriftsprog de anvender i den virtuelle verden, til os der fatter hat af det. :engel:

 

Ja undskyld men jeg er så gammel at jeg end ikke ved hvad *GG* eller *SS* betyder.

Jeg kan finde ud af at klikke på en smiley, som jeg synes passer ( det gør den nok ikke altid) Men et kursus ville jeg hilse meget velkomment. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Jeg bruger xD - hvis du tilter hovedet til venstre, vil du se at det faktisk er en smiley der kniber øjnene sammen og griner. En slags sidelæns :mrgreen:

 

XXX er så vidt jeg ved kys... Ellers er jeg også temmeligt sat af, stammer nemlig også fra *SS* på Opasia chat æraen :genert:

 

Hva'??? Var du også på Opasia? Hvad hed du hva'?? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...