Umulia Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Jeg optog i går et lille lydklip på min mobil, af Vinnie der "synger" til en forbikørende ambulance. Først bagefter gik det op for mig at jeg kunne have optaget en video :stupid: Eftersom man ikke kan uploade lydfiler til H-F satte jeg bare et tilfældigt billede på, men det er altså frøknens skønsang, det handler om Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Hehe, det er godt nok en dyb stemme hun har:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Jeg optog i går et lille lydklip på min mobil, af Vinnie der "synger" til en forbikørende ambulance. Først bagefter gik det op for mig at jeg kunne have optaget en video :stupid: Eftersom man ikke kan uploade lydfiler til H-F satte jeg bare et tilfældigt billede på, men det er altså frøknens skønsang, det handler om jeg skulle hilse vinnie fra halfdan og sige vov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Sikke en dyb og rusten stemme hun har :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Jeg optog i går et lille lydklip på min mobil, af Vinnie der "synger" til en forbikørende ambulance. Først bagefter gik det op for mig at jeg kunne have optaget en video :stupid: Eftersom man ikke kan uploade lydfiler til H-F satte jeg bare et tilfældigt billede på, men det er altså frøknens skønsang, det handler om Vinnie fik lige alle Aslans rynker! Så sørgmodig dejligt billed forøvrigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Hehe, det er godt nok en dyb stemme hun har:-D Det er også derfor jeg ikke kan få mig selv til at sige at hun hyler - hun brummer meget højt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Jeg tænker lidt løvebrøl :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Vinnie er hundenes Yma Sumac :banan::klap: - som faktisk er ret fabelagtig :hjerte: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Vinnie er hundenes Yma Sumac :banan::klap:- som faktisk er ret fabelagtig :hjerte: [media] [/media] Hold da....! Hun må da spænde mindst 5 oktaver. Der kan Vinnie altså ikke være med - hun er kun til bas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Hold da....! Hun må da spænde mindst 5 oktaver. Der kan Vinnie altså ikke være med - hun er kun til bas Ja, det er ret vildt ikke? - er vild med hende :banan: men det var nu også mest vinnies brummen der fik mig til at tænke på Yma Sumac, men måske er Vinnie mere en Nina Simone-hund? :hjerte: [media]http://www.youtube.com/watch?v=R7YCJ05rt3c&feature=related[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 haha - det er jo en fantastisk sangstemme Vinnie kan hoste op med:klap: - Oskar fik lige et hvalpeflip, da han hørte klippet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Ja, det er ret vildt ikke?- er vild med hende :banan: men det var nu også mest vinnies brummen der fik mig til at tænke på Yma Sumac, men måske er Vinnie mere en Nina Simone-hund? :hjerte: [media]http://www.youtube.com/watch?v=R7YCJ05rt3c&feature=related[/media] arj, Nina Simone lyder næsten for pænt. Jeg tror nærmere at Vinnie er hundenes Janis Joplin [media]http://www.youtube.com/watch?v=-7JVxE2SYxo[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Hvor lyder det altså sjovt, jeg er jo vant til Luna's meget høje lyse hylen, så den her dybde lyder altså rigtig sjovt i mine ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Hvor lyder det altså sjovt, jeg er jo vant til Luna's meget høje lyse hylen, så den her dybde lyder altså rigtig sjovt i mine ører Jeg kan fortælle at det lyder altså også sjovt selv om man er vant til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 arj, Nina Simone lyder næsten for pænt. Jeg tror nærmere at Vinnie er hundenes Janis Joplin [media]http://www.youtube.com/watch?v=-7JVxE2SYxo[/media] haha.. ja selvfølgelig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts