Bantus Skrevet September 24, 2010 Rapporter Share Skrevet September 24, 2010 Sad lige og så en masse billeder igennem af Bananna, og vil lige vise jeg nogle af dem. Fra hvalp til voksen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Aaaaj hvor var hun godt nok nuser som baby:lun: (fik du forresten set de billeder af hende fra Nyborg?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 nogle flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 ååårh vi ser ALT for lidt til Banana herinde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Hun er en af de smukkeste hunde jeg har set - bare så perfekt! Og så de store øjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 nogle flere billeder Super billeder - Bananna er da bare en skøn hund. Jeg er vild med nr 4 i den sidste serie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 det sidste for nu 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Hun er en af de smukkeste hunde jeg har set - bare så perfekt! Og så de store øjne Tak, jeg synes også at hun er meget smuk altså sådan rigtig rigtig smuk, men tænkte at det nok bare var mig, fordi hun jo er min, og så har man jo en tendes til at blive lidt farvet. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 ååårh vi ser ALT for lidt til Banana herinde :hjerte: Men nu er der lidt at se på, så skal jeg nok forbedre mig.:blink: Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Aaaaj hvor var hun godt nok nuser som baby:lun: (fik du forresten set de billeder af hende fra Nyborg?) Mange tak:-D. Jep jeg har set dem, og der var også nogle gode af brutus, har bare ikk lige fået dem købt endnu. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 1000 tak for billeder Hun ser bare såååå super dejlig og nuttet ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Tusind tak for kigget:5up: - billederne er herlige, og vovsen ser vildt skøn ud:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts