Gæst Renésj Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Lidt billeder fra dagen´s konkurrencer i DCH Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Helt forrygende flotte fotos!:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Det blev da nogle fede billeder:-D Lidt billeder fra dagen´s konkurrencer i DCH Puma:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Tror ikke den var den Jeanette, mener den skulle være hvid/sort Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Tror ikke den var den Jeanette, mener den skulle være hvid/sort Ja, det var også det jeg lige kom i tanke om, så jeg redigerede lige:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Resten kan se´s her Image hosting, free photo sharing & video sharing at Photobucket Fokus er ikke lige godt på allesammen.....desværre, de fleste billeder er taget ved blænde 3,2-4. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Der er da et her (det er ihvertfald ham, du snakkede med): Og der er dælme mange fede billeder! Lækker golden på banen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Der er da et her (det er ihvertfald ham, du snakkede med): Og der er dælme mange fede billeder! Lækker golden på banen:lun: Ahh det var ham *G*..... er ikke skide god til at huske ansigter jeg lige har set en gang Har smidt han en mail og må jo så kigge resten igennem efter hans hund, der er jo en del billeder der ligner hinanden, som ikke er smidt på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Ahh det var ham *G*..... er ikke skide god til at huske ansigter jeg lige har set en gang Har smidt han en mail og må jo så kigge resten igennem efter hans hund, der er jo en del billeder der ligner hinanden, som ikke er smidt på Hehehehe ja det er jeg helt sikker på, at det er:-D Jeps.. Det tror jeg nok, han skal blive glad for:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Wauuu nogle super billeder:klap:. Ser ud til at have været en dejlig dag:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Smukke, smukke billeder. Hvor er du bare dygtigt, René Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Wauuu nogle super billeder:klap:. Ser ud til at have været en dejlig dag:5up: Det er altid hyggeligt med lidt hunde , ærger mig bare over ipo var udsat til imorgen tidlig, for det ville jeg gerne have set Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Det er altid hyggeligt med lidt hunde , ærger mig bare over ipo var udsat til imorgen tidlig, for det ville jeg gerne have set Hvis vi kan være tilbage i Køge kl 13, så kan vi godt køre derop i morgen tidlig:-D Så kan jeg måske oss få fanget Bodil:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Hvis vi kan være tilbage i Køge kl 13, så kan vi godt køre derop i morgen tidlig:-D Så kan jeg måske oss få fanget Bodil:engel: Efter hvad jeg kan se, så slutter alt kl.12 imorgen, men om programmet passer, ved jeg ikke.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Feeede billeder, René!! Objektiv??? Sikkert ét jeg er dybt misundelig over... :blink: MVH Korvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Feeede billeder, René!! Objektiv??? Sikkert ét jeg er dybt misundelig over... :blink: MVH Korvis Har jo været lidt heldig og kunne opgradere udstyret (objektiv og hus), men fik ikke det optimale ud af det idag *G* De fleste er taget med 300mm l is f/2,8 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Efter hvad jeg kan se, så slutter alt kl.12 imorgen, men om programmet passer, ved jeg ikke.... Eva sagde de startede kl 8 i morgen. Men altså, du siger bare til.. Jeg har også lidt dårlig samvittighed over, at jeg ikke fik fat i Bodil i dag:???: Men som sagt skal vi køre deroppe fra ca 11.45, så kan jeg lige knebent nå tilbage til rally:-D Det skulle tage 1 time og 10 minutter iflg Magda fra Frederikssund via dig og til Køge. Og ellers kan jeg lige sms'e til min træner, at vi bliver lidt forsinket, hvis det skulle være.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 25, 2010 Rapporter Share Besvaret September 25, 2010 Har jo været lidt heldig og kunne opgradere udstyret (objektiv og hus), men fik ikke det optimale ud af det idag *G* De fleste er taget med 300mm l is f/2,8 Jamen jeg vidste vel at jeg skulle sidde her og være misundelig!!!! Må være lækkert... Skide gode billeder synes jeg, kan ikke lige forestille mig hvad der kunne være meget bedre..? Muligvis motiverne så, men nu var jeg jo ikke udtaget... MVH Korvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Jamen jeg vidste vel at jeg skulle sidde her og være misundelig!!!! Må være lækkert... Skide gode billeder synes jeg, kan ikke lige forestille mig hvad der kunne være meget bedre..? Muligvis motiverne så, men nu var jeg jo ikke udtaget... MVH Korvis Det der driller mig er fokuspunktet på de blænder, der bliver man "straffet" med det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Ja, det kan jeg forestille mig - jeg synes det er svært med min 2,8 og stillestående hunde! MVH Korvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts