Hop til indhold

Lidt fra DCH frederikssund

Recommended Posts

Der er da et her (det er ihvertfald ham, du snakkede med):

_R5F7180.jpg

Og der er dælme mange fede billeder! Lækker golden på banen:lun:

Ahh det var ham *G*..... er ikke skide god til at huske ansigter jeg lige har set en gang ;-)

Har smidt han en mail og må jo så kigge resten igennem efter hans hund, der er jo en del billeder der ligner hinanden, som ikke er smidt på

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahh det var ham *G*..... er ikke skide god til at huske ansigter jeg lige har set en gang ;-)

Har smidt han en mail og må jo så kigge resten igennem efter hans hund, der er jo en del billeder der ligner hinanden, som ikke er smidt på

Hehehehe ja det er jeg helt sikker på, at det er:-D

Jeps.. Det tror jeg nok, han skal blive glad for:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi kan være tilbage i Køge kl 13, så kan vi godt køre derop i morgen tidlig:-D Så kan jeg måske oss få fanget Bodil:engel:

Efter hvad jeg kan se, så slutter alt kl.12 imorgen, men om programmet passer, ved jeg ikke....

Link til indlæg
Del på andre sites

Feeede billeder, René!! Objektiv??? Sikkert ét jeg er dybt misundelig over... :blink:

MVH Korvis

Har jo været lidt heldig og kunne opgradere udstyret (objektiv og hus), men fik ikke det optimale ud af det idag *G*

De fleste er taget med 300mm l is f/2,8 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter hvad jeg kan se, så slutter alt kl.12 imorgen, men om programmet passer, ved jeg ikke....

Eva sagde de startede kl 8 i morgen. Men altså, du siger bare til.. Jeg har også lidt dårlig samvittighed over, at jeg ikke fik fat i Bodil i dag:???:

Men som sagt skal vi køre deroppe fra ca 11.45, så kan jeg lige knebent nå tilbage til rally:-D

Det skulle tage 1 time og 10 minutter iflg Magda fra Frederikssund via dig og til Køge. Og ellers kan jeg lige sms'e til min træner, at vi bliver lidt forsinket, hvis det skulle være.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har jo været lidt heldig og kunne opgradere udstyret (objektiv og hus), men fik ikke det optimale ud af det idag *G*

De fleste er taget med 300mm l is f/2,8 :mrgreen:

Jamen jeg vidste vel at jeg skulle sidde her og være misundelig!!!! ;-) Må være lækkert... Skide gode billeder synes jeg, kan ikke lige forestille mig hvad der kunne være meget bedre..? Muligvis motiverne så, men nu var jeg jo ikke udtaget... :mrgreen::sjov:

MVH Korvis

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg vidste vel at jeg skulle sidde her og være misundelig!!!! ;-) Må være lækkert... Skide gode billeder synes jeg, kan ikke lige forestille mig hvad der kunne være meget bedre..? Muligvis motiverne så, men nu var jeg jo ikke udtaget... :mrgreen::sjov:

MVH Korvis

Det der driller mig er fokuspunktet på de blænder, der bliver man "straffet" med det samme :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites