Gæst spix Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 ser sådan her ud og han overgås naturligvis ikke;-);-);-);-);-);-);-);-);-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 ser sådan her ud og han overgås naturligvis ikke;-);-);-);-);-);-);-);-);-) :lun: nurh :hjerte::hjerte::hjerte: sikke en skøn bamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Jo, han er godt nok nuttet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 åårh det er jo en Darwin trold hvor dejligt! Det er længe siden vi har haft en troldeunge herinde :hjerte: :klap: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 jeg har lavet enracebeskrivelse af eurasieren under racer- øeh troede jeg ,men jeg kan ikke finde den igen min hund er ikke voksen endnu, så jeg har ikke kunnet sætte nogle billeder ind(og man skal jo ikke vælge hund udfra hvalpebilleder,synes jeg) så det ser måske lidt kedeligt ud- hvis nogen af jer finder den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 jeg har lavet enracebeskrivelse af eurasieren under racer- øeh troede jeg ,men jeg kan ikke finde den igen min hund er ikke voksen endnu, så jeg har ikke kunnet sætte nogle billeder ind(og man skal jo ikke vælge hund udfra hvalpebilleder,synes jeg) så det ser måske lidt kedeligt ud- hvis nogen af jer finder den Artiklen er her, og jeg har indsat billede EURASIEREN - Hunde artikler Tak for artiklen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 ok tak- jeg troede at den figurerede under racer i trådene - nå jeg er bare ny herinde- men håber at man alligevel kan og vel kommenterer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 billedet er en eurasier- men ikke en helt typisk en af slagsen- jeg ser lige hvad jeg kan finde frem har der været en eurasier herinde ved navnet,Darwin? (altid interesseret i artsfællesskaber :0) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 ok tak- jeg troede at den figurerede under racer i trådene - nå jeg er bare ny herinde- men håber at man alligevel kan og vel kommenterer Den er under Racebeskrivelser på artikel portalen: Racebeskrivelser - Hunde artikler så den er oprettet helt korrekt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 billedet er en eurasier- men ikke en helt typisk en af slagsen- jeg ser lige hvad jeg kan finde frem har der været en eurasier herinde ved navnet,Darwin? (altid interesseret i artsfællesskaber :0) Der ER en eurasier herinde ved navn Darwin :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 herligt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Eurasier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Eurasier det er bare sådan en smuk race ! Hvis bare man havde en gård og en masse tid til en hel hundefarm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 næeh, man :hjerte:kan ikke have dem allesammen, men man kan ihverttilfælde monsternyde sin egen og det gøres her i huset- for hver dag der går bliver jeg mere og mere glad for ham også selvom han er i trods ligenu. på de2 mdr jeg har haft ham nu er han gået fra 5,4 kg (billedet i begyndelsen af tråden som er fra 2 dage før han blev min) til 15,1 kg og 20 cm i højden- jeg synes bare det er fantastisk......og så ender han op med det her lige oppe over- det er sådan ca de farver jeg regner med vi ender op med............og cc 32 kg og 60 over ryggen (hans far er stor) hvalpe gør glad voksen moden hund gør lykkelig:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Hold nu op, hvor er han da bare DEJLIG. Jeg er bare helt solgt.. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Ih hvor er han bare en lækkerbuks !:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Uhhh, sikke en lækkermås. :hjerte: Og ja, der er en eurasier herinde, der hedder Darwin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 Årh hvor er han bare dejlig . Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 26, 2010 Rapporter Share Besvaret September 26, 2010 lidt flere af de helt skønne- jeg ville lægge dem ind i min racebeskrivelse- men kan simpelthen ikke finde ud af det- hvis en her kan kopiere disse to voksenbilleder og smide dem ind som svar i min racebeskrivelseartikel- ville jeg blive helt glad den sorte eurasier her er far til min hvalp den røde til venstre er faster og den røde til højre farmor. dejlig familie syns jeg :vuf::vuf::vuf::vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 3,5 måned sådan deromkring:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Smuk, smuk hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Hvor er han blevet stor og smuk og lækker:lun::lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret December 14, 2010 Rapporter Share Besvaret December 14, 2010 Mange tak, jeg er også bare stolt stolt af ham- på alle måder :hjerte: Der ligger et helfigurs billed i mit fotoalbum også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts