Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har lavet enracebeskrivelse af eurasieren under racer- øeh troede jeg ,men jeg kan ikke finde den igen

min hund er ikke voksen endnu, så jeg har ikke kunnet sætte nogle billeder ind(og man skal jo ikke vælge hund udfra hvalpebilleder,synes jeg) så det ser måske lidt kedeligt ud- hvis nogen af jer finder den :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har lavet enracebeskrivelse af eurasieren under racer- øeh troede jeg ,men jeg kan ikke finde den igen

min hund er ikke voksen endnu, så jeg har ikke kunnet sætte nogle billeder ind(og man skal jo ikke vælge hund udfra hvalpebilleder,synes jeg) så det ser måske lidt kedeligt ud- hvis nogen af jer finder den :lun:

Artiklen er her, og jeg har indsat billede :-)

EURASIEREN - Hunde artikler

Tak for artiklen.

Link til indlæg
Del på andre sites

næeh, man :hjerte:kan ikke have dem allesammen, men man kan ihverttilfælde monsternyde sin egen og det gøres her i huset- for hver dag der går bliver jeg mere og mere glad for ham også selvom han er i trods ligenu.

på de2 mdr jeg har haft ham nu er han gået fra 5,4 kg (billedet i begyndelsen af tråden som er fra 2 dage før han blev min) til 15,1 kg og 20 cm i højden- jeg synes bare det er fantastisk......og så ender han op med det her lige oppe over- det er sådan ca de farver jeg regner med vi ender op med............og cc 32 kg og 60 over ryggen (hans far er stor)

hvalpe gør glad

voksen moden hund gør lykkelig:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

norge_dog_039_36a.jpg

lidt flere af de helt skønne- jeg ville lægge dem ind i min racebeskrivelse- men kan simpelthen ikke finde ud af det- hvis en her kan kopiere disse to voksenbilleder og smide dem ind som svar i min racebeskrivelseartikel- ville jeg blive helt glad

den sorte eurasier her er far til min hvalp

den røde til venstre er faster

og den røde til højre farmor.

dejlig familie syns jeg

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 months later...