Hop til indhold

Liste over foder og tilskud til hunde med led-, HD og gigtproblemer


Dorte
 Share

Recommended Posts

Nææh det nævnte hun ikke noget om - og jeg spurgte ikke.

 

Jeg tror, at der er bare individuelt, hvad der virker på hundene.

 

Jeg ville give det i hvert fald en måned før jeg opgav et produkt. Når de reklamerer siger de fleste noget med "21 dage så har du en ny hund", så hvis hunden stadig er gammel efter 1 måned, ville jeg prøve noget nyt.

 

Jeg bruger også flasken op, nu er den jo købt og betalt. Men det var fordi jeg fik 5 ugers dagpenge denne gang, så ville bestille nu.. Hun har fået det i 26 dage nu (for at være nøjagtig:lol:), men ja det er forskelligt fra hund til hund..

 

Har du den stående i køleskabet? Synes min er meget kold, og ved egentlig ikke om den må stå i køleren:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også flasken op, nu er den jo købt og betalt. Men det var fordi jeg fik 5 ugers dagpenge denne gang, så ville bestille nu.. Hun har fået det i 26 dage nu (for at være nøjagtig:lol:), men ja det er forskelligt fra hund til hund..

 

Har du den stående i køleskabet? Synes min er meget kold, og ved egentlig ikke om den må stå i køleren:oops:

 

Min står også i køleren. På hjemmeside står der, at den skal opbevares "Køligt, max. 15 grader. Beskyttes mod lys og direkte varmekilder".

 

Flasken bliver bare såååå kold at håndtere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min står også i køleren. På hjemmeside står der, at den skal opbevares "Køligt, max. 15 grader. Beskyttes mod lys og direkte varmekilder".

 

Flasken bliver bare såååå kold at håndtere.

 

Åh ja!!! Og jeg er nødt til at bruge min gummi-måtte (som jeg også åbne sodavand med:mrgreen:) til at skrue låget af, hver gang. De der takker i låget gør ondt i håndfladen og jeg har ingen fingrekræfter, så kan ikke åbne den ellers:???: Lettere handicappet er jeg:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja!!! Og jeg er nødt til at bruge min gummi-måtte (som jeg også åbne sodavand med:mrgreen:) til at skrue låget af, hver gang. De der takker i låget gør ondt i håndfladen og jeg har ingen fingrekræfter, så kan ikke åbne den ellers:???: Lettere handicappet er jeg:lol::lol:

 

Første gang var jeg helt bange for, at jeg aldrig fik den op :shock:

 

Men du behøver jo ikke lukke den så hårdt hver gang

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hvilke tilskud gir I? Var lige ved dyrlægen i dag, har prøvet med foderet jd, men det gider frøkenen ikke spise, så ville ha "det der er sku være det gode fra det foder, bare i tilskud" men det var jo ca 7 forskellige ting til 200-400kr pr forskelligt tilskud :shock:

Aner ikke noget om foder, men findes der ikke et enkelt tilskud der kan dække behovene??

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke tilskud gir I? Var lige ved dyrlægen i dag, har prøvet med foderet jd, men det gider frøkenen ikke spise, så ville ha "det der er sku være det gode fra det foder, bare i tilskud" men det var jo ca 7 forskellige ting til 200-400kr pr forskelligt tilskud :shock:

Aner ikke noget om foder, men findes der ikke et enkelt tilskud der kan dække behovene??

 

Luna får pt fiskeolie (pt fra Olivers, men skal have fundet noget andet, for der er ikke nok Omega 6 i) og Olivers Body Boost. Men når den er tom, går vi tilbage til Luposan'en, som vi har prøvet før.. Jeg kan ikke se en forskel på Luna på de to og luposanen er klart den billigste.. Dog ville jeg nu rigtig gerne have noget flydende, da Luna også skal til at have vitaminer og mineraler ved siden af sin mad:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilke tilskud gir I? Var lige ved dyrlægen i dag, har prøvet med foderet jd, men det gider frøkenen ikke spise, så ville ha "det der er sku være det gode fra det foder, bare i tilskud" men det var jo ca 7 forskellige ting til 200-400kr pr forskelligt tilskud :shock:

Aner ikke noget om foder, men findes der ikke et enkelt tilskud der kan dække behovene??

 

Liva får Body Boost fra Olivers og Grizzly lakseolie ved siden af hendes slankefoder.

 

Men der er en million forskellige tilskud og det er lige så stor en jungle som foder kan være

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly får også de 2 olier fra Olivers, den ene er dog ca tom. Men er det nok så oveni det almindelige foder? Ved godt der nok ikke er et endeligt svar, men sys bare det var lige i overkanten med en hel hylde af forskellige tilskud.

 

Luna får ikke tørfoder, og dermed ikke et foder, der er specielt for leddene. Men hvis hun fik f.eks j/d, så ville jeg ikke give andet end fiskeolie ved siden af.. Tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst KarinaD

Mobility for dogs

Bruger det til min gl. Islandske tæve på 13½ år. Hun har både gigt og HD. Efter hun fik Mobility friskede hun og og fik igen lyst til at gå ture, alt i alt en bedre livskvalitet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KarinaD
Er det den fra Wolle??

 

Nej den er fra Equidan. Det gode ved den er at du ser en forandring hurtigt inden for 20 dage. Der gik dog kun 1 uge før jeg så effekten på min hund.

Kan bl.a købes her hos Radstedlund

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har været forbi www.petshop.de for at købe Wolfsblut og faldt over disse to

 

Wolfsblut Seepflanzen Mischung - Wolfsblut - Hundefutter trocken | Petshop.de

 

Google oversættelse af beskrivelsen:

Den Fang tang blanding er en sammensætning af forskellige alger, som er tilpasset til de behov, mineraler og vitaminer.

 

Råvarer, der anvendes kommer fra forskellige regioner og farvande på vores planet. De er kontrolleret, og selvfølgelig fri af skadelige restprodukter. De marine planter høstes i hånden og forsigtigt tørres på samme dag, bevare alle de essentielle næringsstoffer til at holde.

 

Marine planter findes i alle oceaner. De varierer i farve og form, vises som i de forskellige dybder, hvor de opererer. Med sin rigdom af vitaminer, mineraler og over 60 sporstoffer de hører til oprindelsen ernæring af alle levende ting.

 

Marine planter og dets betydning som et kosttilskud for mennesker og dyr

De naturligt vokset tang med deres forskellige vitaminer, mineraler, aminosyrer og vitale næringsstoffer indeholder de vigtigste byggesten i livet. Dette er grundlaget for den vitalitet og sundhed er afhængig. Sea planter indeholder mange vigtige næringsstoffer den normale industrielt producerede fødevarer ikke længere indeholder. Disse makro-næringsstoffer er nødvendige for cellen struktur i kroppen.

 

En understøttende effekt er observeret ved

 

• Anlæg af mave-tarm-flora

• Øget appetit

• Afskaffelse af toksiner

• optagelse af fedtsyrer og mineraler

• levering af klorofyl

• Fritagelse for kronisk gigt og ledbetændelse m

• Fritagelse for Allergi

 

Oplysningerne i tang polysaccharider, og de forskellige pigmenter opdages efter en støttende rolle:

 

• Rengøring af fordøjelseskanalen

• Rengøring af nyre

• rengøring af blod-og lymfekar

Wolfsblut Yucca Gold - Wolfsblut - Hundefutter trocken | Petshop.de

 

Google oversættelse:

 

 

Kosttilskud til hunde, katte og heste

Vores blanding indeholder 100% ren Yucca Yucca, ingen billige fyldstoffer.

 

Den helbredende og smertelindrende effekt af Yucca var allerede kendt blandt primitive folkeslag, mere end 2.000 år.

Primære anvendelsesområder er hofteledsdysplasi, knogler og led problemer, og væv hævelser. Den fremragende effekt på gigt, gigt og lignende sygdomme er besat midlertidigt af videnskabelig forskning.

 

Fordelene ved Gold Yucca

 

• Høj i naturlige Glucosoiden, en naturlig smertestillende medicin

• Forbedrer evnen til at håndtere stress

• Anti-inflammatorisk, antispasmodic

• Rengøring af lever og nyrer

• Reduktion i afføring - og lugten af hund

• gunstige virkninger af tarmproblemer og colitis

 

Vi anbefaler Yucca sammen med vores Seepflanzenmischung administreres. Yucca hjælper med at reducere væv hævelser og smerter. Med tilføjelsen Seepflanzenmischung dig med at opnå den bedst mulige støtte i genopbygningen af beskadigede væv.

 

Yucca har evnen til at arbejde indefra til den udvendige (når det er blandet i foderet), og udefra og ind. Yucca metaboliseres af kroppen efter 12 timer og bør fodres to gange om dagen. Det tager omkring 10 dage, indtil den analgetiske effekt er fuldt udfoldet.

 

Inhalsstoffe: 100% ren Yucca ekstrakt schidigera

--------

 

 

 

Umiddelbart synes jeg, at det lyder spændende

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se flexvital allerede er nævnt, men vil alligevel gerne fremhæve det. Efter 3/4 år med en forstuvet tå, der blev ved med at være hævet i leddet og en seneknude, var vi sammen med dyrlægen ved at nå dertil, hvor amputation skulle på tale.

 

Jeg tror der gik nogle uger efter Mille startede med flexvital, så forsvandt både knude og ledhævelse og der er ingen ømhed. Og vi havde prøvet både akupunktur, ro, og omslag osv. Det er ikke til at sige, om der er en direkte forbindelse, men det er ikke usandsynligt og det er værd at overveje, hvis hunden døjer med ledproblemer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Jeg har været forbi www.petshop.de for at købe Wolfsblut og faldt over disse to

 

Wolfsblut Seepflanzen Mischung - Wolfsblut - Hundefutter trocken | Petshop.de

 

Google oversættelse af beskrivelsen:

Den Fang tang blanding er en sammensætning af forskellige alger, som er tilpasset til de behov, mineraler og vitaminer.

 

Råvarer, der anvendes kommer fra forskellige regioner og farvande på vores planet. De er kontrolleret, og selvfølgelig fri af skadelige restprodukter. De marine planter høstes i hånden og forsigtigt tørres på samme dag, bevare alle de essentielle næringsstoffer til at holde.

 

Marine planter findes i alle oceaner. De varierer i farve og form, vises som i de forskellige dybder, hvor de opererer. Med sin rigdom af vitaminer, mineraler og over 60 sporstoffer de hører til oprindelsen ernæring af alle levende ting.

 

Marine planter og dets betydning som et kosttilskud for mennesker og dyr

De naturligt vokset tang med deres forskellige vitaminer, mineraler, aminosyrer og vitale næringsstoffer indeholder de vigtigste byggesten i livet. Dette er grundlaget for den vitalitet og sundhed er afhængig. Sea planter indeholder mange vigtige næringsstoffer den normale industrielt producerede fødevarer ikke længere indeholder. Disse makro-næringsstoffer er nødvendige for cellen struktur i kroppen.

 

En understøttende effekt er observeret ved

 

• Anlæg af mave-tarm-flora

• Øget appetit

• Afskaffelse af toksiner

• optagelse af fedtsyrer og mineraler

• levering af klorofyl

• Fritagelse for kronisk gigt og ledbetændelse m

• Fritagelse for Allergi

 

Oplysningerne i tang polysaccharider, og de forskellige pigmenter opdages efter en støttende rolle:

 

• Rengøring af fordøjelseskanalen

• Rengøring af nyre

• rengøring af blod-og lymfekar

 

Wolfsblut Yucca Gold - Wolfsblut - Hundefutter trocken | Petshop.de

 

Google oversættelse:

 

 

Kosttilskud til hunde, katte og heste

Vores blanding indeholder 100% ren Yucca Yucca, ingen billige fyldstoffer.

 

Den helbredende og smertelindrende effekt af Yucca var allerede kendt blandt primitive folkeslag, mere end 2.000 år.

Primære anvendelsesområder er hofteledsdysplasi, knogler og led problemer, og væv hævelser. Den fremragende effekt på gigt, gigt og lignende sygdomme er besat midlertidigt af videnskabelig forskning.

 

Fordelene ved Gold Yucca

 

• Høj i naturlige Glucosoiden, en naturlig smertestillende medicin

• Forbedrer evnen til at håndtere stress

• Anti-inflammatorisk, antispasmodic

• Rengøring af lever og nyrer

• Reduktion i afføring - og lugten af hund

• gunstige virkninger af tarmproblemer og colitis

 

Vi anbefaler Yucca sammen med vores Seepflanzenmischung administreres. Yucca hjælper med at reducere væv hævelser og smerter. Med tilføjelsen Seepflanzenmischung dig med at opnå den bedst mulige støtte i genopbygningen af beskadigede væv.

 

Yucca har evnen til at arbejde indefra til den udvendige (når det er blandet i foderet), og udefra og ind. Yucca metaboliseres af kroppen efter 12 timer og bør fodres to gange om dagen. Det tager omkring 10 dage, indtil den analgetiske effekt er fuldt udfoldet.

 

Inhalsstoffe: 100% ren Yucca ekstrakt schidigera

--------

 

 

 

Umiddelbart synes jeg, at det lyder spændende

Hvor meget bør de få af de forskellige?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget bør de få af de forskellige?

 

Det står der ikke noget om. Det står sikkert på bøtten.

 

Så var det ikke bare mig der havde overset noget :5up:

(angegebene Dosis 2x täglich alle 12 Std.)

5 – 25 kg 1/2 – 1 TL

25 – 50 kg 1 – 1 1/2 TL

50 – 70 kg 1 1/2 – 2 TL

Wolfsblut - Seepflanzenmischung, Nahrungsergänzung für Hund, Katze, Pferd

 

spørgsmålet er så hvor meget der er i 1 TL :o)

 

GOLD version

 

Fütterungsempfehlung: Ein 25 kg schwerer Hund benötigt zweimal täglich einen halben Teelöffel (1,5 g) Yucca. Kleinere oder größere Hunde entsprechend. In etwas Wasser anrühren und mit dem Futter vermischen. So ist die komplette Aufnahme gewährleistet.

 

til dansk, en hund på 25 skal have en ½ tsk. 2 gange om dagen. 2 x 1,5 gram.

 

Og hvad jeg kan se er der yacca ekstrat i flere af deres tørfoder varianter.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...