Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil gerne have en kurv til køkkenet, hun har tidligere haft en papkasse derude, som hun var vældig glad for, men fordi hun mosler sådan rundt i sine sovesteder, så fik hun sparket siderne af den...

Ligenu har hun derfor kun et tæppe, som hun ikke gider at bruge - man er vel dronning :engel:

Jeg søger noget der har kanter, og altså kan blive lidt huleagtigt, men samtidig også noget der ikke fylder en halv kilometer - hverken i højde eller bredde...

Jeg har kigget lidt på kurve ala disse - men er bunden tyk nok i dem, til at hundene gider ligge i dem? Nogen der har noget i den stil?

PS. de er iøvrigt på bud i Rema1000 i denne uge hvis nogen kan anbefale dem :mrgreen:Rema1000 - side 14/15

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 66
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kender ikke lige dem der, men har erfaringer med dem fra Harald Nyborg, der ligner lidt. Og de er godt nok ikke ret tykke, da... Kanterne er heller ikke rigtig stabile, og jeg tror det er derfor mine ikke er ret glade for dem. De vil vist gerne ha' en kant de kan ligge op ad...

Og så synes jeg det er TARVELIGT at linke til en side med den mest nuttede hundekurv, flettet og med ben, når jeg bare ikke har råd i denne måned!!!! :fyfy::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo også bare købe en plastseng og lægge en god dyne deri :vedikke: Den behøver jo ikke fylde mere end dem du linker til...

Vi har en plastseng, men er endt med at stille den i kælderen, hun brugte den aldrig :vedikke: Kan ikke lige forklare dig hvorfor, for en papkasse med en dyne i var helt fin.... men plastsengen med dyne i, nej tak...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har en plastseng, men er endt med at stille den i kælderen, hun brugte den aldrig :vedikke: Kan ikke lige forklare dig hvorfor, for en papkasse med en dyne i var helt fin.... men plastsengen med dyne i, nej tak...

hehe, de har nogle sjove ideer engang imellem.

Hvis den bare står i kælderen... Hvor stor er den?

Beaglerne flytter jo på en gård, der kunne godt blive plads til en ekstra seng :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, de har nogle sjove ideer engang imellem.

Hvis den bare står i kælderen... Hvor stor er den?

Beaglerne flytter jo på en gård, der kunne godt blive plads til en ekstra seng :genert:

Underforstået at jeg gerne vil købe den hvis det er :mrgreen:

Hihi, havde luret det "underforståede"... tror faktisk den er ret stor - måske er det derfor hun ikke gider den :vedikke:... den blev indkøbt af min mand i sin tid, da vi ikke anede hvor stor hun blev. Tror det er den der hedder 70 x 50 eller deromkring....

Sådan en helt klassisk en - i lysgrå... Skal nok lige finde nogle mere nøjagtige mål til dig imorgen, men gider ikke gå derned lige nu :mrgreen:

[media]http://www.kenjan.dk/webshop/images/upload/2300/Kasserogsenge12.JPG[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er du vimmer den er lækker og den passer jo til hendes stribede vandskål :genert:

Er dog en lille smule skeptisk med hensyn til at den er lavet i strik... der kunne jeg godt se en lille klo hænge fast og lave huller i...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi, havde luret det "underforståede"... tror faktisk den er ret stor - måske er det derfor hun ikke gider den :vedikke:... den blev indkøbt af min mand i sin tid, da vi ikke anede hvor stor hun blev. Tror det er den der hedder 70 x 50 eller deromkring....

Sådan en helt klassisk en - i lysgrå... Skal nok lige finde nogle mere nøjagtige mål til dig imorgen, men gider ikke gå derned lige nu :mrgreen:

[media]http://www.kenjan.dk/webshop/images/upload/2300/Kasserogsenge12.JPG[/media]

Jamen det er lige sådan en jeg godt kunne bruge en ekstra af. Eftersom Willa & Svea putter sammen i den vi har nu... ville det være super med en Oscar kunne putte i :lun: Du kan bare tjekke målene ved lejlighed - men hvis du vil af med den kan vi i hvert fald sagtens finde ud af noget,

Men ja, det kan da nemt være fordi at den er for stor og ikke hule agtig nok til hende :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er lige sådan en jeg godt kunne bruge en ekstra af. Eftersom Willa & Svea putter sammen i den vi har nu... ville det være super med en Oscar kunne putte i :lun: Du kan bare tjekke målene ved lejlighed - men hvis du vil af med den kan vi i hvert fald sagtens finde ud af noget,

Men ja, det kan da nemt være fordi at den er for stor og ikke hule agtig nok til hende :vedikke:

Den står bare i kælderen og fylder, så den kan du få for et symbolsk beløb - no problem

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok mange lækre senge inde på 4hotdogs, men fy føj de er også dyre de fleste af dem... er godt nok brændt helt lun på de her [ATTACH]33291[/ATTACH]

Men det skal nok passe, at hvis jeg køber så dyr en seng, så vil hun nægte at ligge i den :stupid: Vores Fatboy var jo heller ikke gratis, den brugte hun ikke før jeg investerede i et (heller ikke gratis) ægte lammeskind til at smide over... :lol: Hun er sgu et lille luksusdyr...

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er godt nok mange lækre senge inde på 4hotdogs, men fy føj de er også dyre de fleste af dem... er godt nok brændt helt lun på de her [ATTACH]33291[/ATTACH]

Men det skal nok passe, at hvis jeg køber så dyr en seng, så vil hun nægte at ligge i den :stupid: Vores Fatboy var jo heller ikke gratis, den brugte hun ikke før jeg investerede i et (heller ikke gratis) ægte lammeskind til at smide over... :lol: Hun er sgu et lille luksusdyr...

Ja der er virkelig nogle lækre imellem, men hun ved også hvad hun vil have for dem... Vi har jo også en fatboy liggende... Blev aldrig brugt - eller jo, til nøds når der lå et lammeskindstæppe på. Ellers ikke. Så er lidt i samme båd som dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites