Lonny Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 DUSØR PÅ 1000KR. HVIS HAN FINDES. Jeg har mistet min hund MARLON 3 år gammel. Han blev væk på Vester Kirkegård (sydhavn) d.24september om natten, han er siden set på Enghavevej den 25 sept. klokken 21. Det er det sidste jeg har hørt om ham, jeg har sat efterlysninger op rundt omkring i nærområdet, og derfor har nogle vendt tilbage. Men ingen har desværre fanget ham. Han er ufarlig, men meget meget bange. Han er en fransk bulldog han er hvid med sorte pletter. Hans kendtegn er en sort negl på en af forpoterne. Han har mørkt seletøj på der går rundt om maven og brystet på ham. Hvis i har fundet ham, er der en meget ked ejer der meget gerne vil have ham tilbage. I må også meget gerne bare ringe hvis i har set ham strejfe rundt men ikke fanget ham, så kan det være jeg kan lede i det område. He is a french bulldog and he is black and white coloured, he is wearing a belt all around his stomach , we give you 1000kr award if you deliver him back. If you seen him or got him, pleace deliver him to his owner. We are very sad. JEG HÅBER OG BER TIL DETTE VIL FØRE MIG TIL HAM. Med venlig hilsen Gabriela 27981570 eller 40948794 hans adresse : Johan kellers vej 13,3th, ,2450 sydhavn http://www.facebook.com/group.php?gid=141607565883456&ref=mf gruppen er åben for alle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Marlon er fundet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Marlon er fundet! Hvor er det dejligt - er han i god behold? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Marlon er fundet! wheeeee:banan::banan: hvorhenne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret September 27, 2010 Rapporter Share Besvaret September 27, 2010 Der stod denne opdatering på FB for 5 timer siden: MARLON ER FUNDET!! EN DYRELÆGE RINGEDE Andet ved jeg ikke... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts