Hop til indhold

Indkald


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Er der noget legetøj som hun bare er ekstemt vild med??? Caisar har f.eks. en helt speciel forkærlighed for kongbolde m. snor og dummy´er af jute... Kimba er tilgengæld pjattet med pivedyr!

Så brug evt det, og kun brug det der - så hun ikke hygger sig med det til dagligt, så har det nemlig ikke samme "værdi". Caisar har kongbolde liggende rundt omkring herhjemme, men dem med snor bliver kun brugt til belønning og træning, så de har en ekstra stor værdi for ham.

 

Men prøv evt. at have to ens stykke legetøjer - og de skal være fuldstændig ens, både i str., farve...

Så leg først med den ene, i starten kan du øve det derhjemme og gøre det når hun er oplagt, og selv tager initiativ... Så giver du en slip kommando og smider så legetøj nr. 2 bagud væk fra dig, når hun så kommer hen til dig med det (hvis hun altså gør det, ellers så må du træne det også ;-)) så leger i med det, gerne så hun synes det er mega sjovt... Og så gentager du med slip, og kast det andet stykke legetøj. PÅ den måde bliver hun meget mere opmærksom på dig, og du er den sjove fordi du holder gang i legen og legetøjet.

 

Så kan du putte et ord/"kommando" på - en lyd som Birgitta snakker om... hos os er det bare "bold, bolden eller hvor er bolden..." så er Caisar helt vild. Så hun ved at det betyder at nu skal I bare have det rigtig sjovt med at lege.

 

Men hvad hun lige er helt vild med, skal du så finde ud af... Jeg kender en hund som er helt tosset med blade eller græsstrå som føreren samler op :roll::lol:

 

 

Og husk at afslutte legen med en godbid, eller et andet stykke legetøj hun selv kan rende med, så hun ved at nu er der lige stop!

 

:-D

 

Tak, men hvorfor skal man bruge to stykker legetøj? jeg mener hun slipper jo når jeg siger det og hun bringer også altid tilbage?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Ninjamor
Jamen jeg kan jo slet ikke løbe så hurtigt som en hest, så det er slet ikke nær så sjovt;-)

 

Jeg bruger fangeleg som belønning en gang imellem, når hun er i humør til det. Men jeg kan altså ikke nødvendigvis få hende op i gear ved at løbe fra hende.. Hun kan jo indhente mig så let som ingenting:mrgreen:

 

Men godt du påpegede det.:)

 

Jeg bliver rigtig sjov nu.. " så du damen der løb der og sagde som en tennisbold":mrgreen:

 

He he he ja...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg kan jo slet ikke løbe så hurtigt som en hest, så det er slet ikke nær så sjovt;-)

 

Jeg bruger fangeleg som belønning en gang imellem, når hun er i humør til det. Men jeg kan altså ikke nødvendigvis få hende op i gear ved at løbe fra hende.. Hun kan jo indhente mig så let som ingenting:mrgreen:

 

Men godt du påpegede det.:)

 

Jeg bliver rigtig sjov nu.. " så du damen der løb der og sagde som en tennisbold":mrgreen:

 

Du må love at tage en med som kan optage jer på video, så vi andre kan få et godt grin. :lol:

 

Jeg ser for mig at du løber som en hest, siger som en tennisbold, samtidig med at du laver krumspring og badutspring, smider om dig med godbidder og legetøj, kaster dig ind mellem træerne for at gemme dig og råber med indsmigrende komme så da, dyyyygtiiig mors lille vovse.

 

Undskyld at jeg ikke er alvorlig. Men jeg fik lige et sjovt billede af hele situationen.:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må love at tage en med som kan optage jer på video, så vi andre kan få et godt grin. :lol:

 

Jeg ser for mig at du løber som en hest, siger som en tennisbold, samtidig med at du laver krumspring og badutspring, smider om dig med godbidder og legetøj, kaster dig ind mellem træerne for at gemme dig og råber med indsmigrende komme så da, dyyyygtiiig mors lille vovse.

 

Undskyld at jeg ikke er alvorlig. Men jeg fik lige et sjovt billede af hele situationen.:lol::lol:

 

36_2_34.gif

 

Hold da op et grin jeg lige fik der:lol: Jeg kunne sjovt nok også godt se det morsomme i det der... især når man så tilføjer en sheila der bare lige glor op og så ellers snuser videre:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

36_2_34.gif

 

Hold da op et grin jeg lige fik der:lol: Jeg kunne sjovt nok også godt se det morsomme i det der... især når man så tilføjer en sheila der bare lige glor op og så ellers snuser videre:mrgreen:

 

 

Sjovt ser det da ud... og lyder... Men det virker. Hvis du gør det ER du jo sjov... Og værd at følges med.....:lol:

----Det er/har været hverdagen hos os.. Nu behøver det ikke være så ekstremt mere... Men det var det engang.. :mrgreen:

 

Jeg er måske ikke helt ligeglad med hvad andre (tobenede) tænker.......Men det er da meget vigtigere for mig, hvad Silke mener. Og HUN synes, det er sjovt og helt fint..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt ser det da ud... og lyder... Men det virker. Hvis du gør det ER du jo sjov... Og værd at følges med.....:lol:

----Det er/har været hverdagen hos os.. Nu behøver det ikke være så ekstremt mere... Men det var det engang.. :mrgreen:

 

Jeg er måske ikke helt ligeglad med hvad andre (tobenede) tænker.......Men det er da meget vigtigere for mig, hvad Silke mener. Og HUN synes, det er sjovt og helt fint..:-D

 

jeg er jo kun sjov, hvis sheila synes det er sjovt. Jeg er heldigvis ret ligeglad med om folk synes jeg er mærkelig, så hvis det virkede var jeg den der galloperede derudaf:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er jo kun sjov, hvis sheila synes det er sjovt. Jeg er heldigvis ret ligeglad med om folk synes jeg er mærkelig, så hvis det virkede var jeg den der galloperede derudaf:mrgreen:

 

Jamm, så VIRKER det jo bare... :lol:

 

Jeg tror tit at folk har problemer med deres hunde fordi de har så travlt med, hvad andre mennesker tænker. Så er det svært samtidig at fokusere på hunden.. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men hvorfor skal man bruge to stykker legetøj? jeg mener hun slipper jo når jeg siger det og hun bringer også altid tilbage?

 

Du skal bruge to ens stykke legetøj af disse grunde:

 

1. Det er dig der skal være den sjoveste, og hun skal synes det er mega sjovt at få dig med i legen. Hvis du kun har en f.eks. bold og bare kaster den, så har den alene en enormt høj værdi. Står du tilgengæld med en magen til, og holder denne aktiv, så vil denne være betydeligt sjovere end den hun har i munden (det er hundens byttedrift/jagtdrift der bruges i dette!)

 

2. Hvis du står klar med en ny bold (du viser hende, at du har den når hun er på vej tilbage med den anden) så vil der komme meget mere fart i hende, fordi hun får lært at bold nr 2 bliver kastet lige så snart hun har afleveret bold nr 1 :-)

 

Håber det blev forståeligt... Jeg bruger selv denne øvelse til indlæring af bla. apport, og lige nu til Kimba... hun synes nemlig det er rigtig sjovt at løbe med det hun har "vundet" :roll: Men det hjælper allerede meget på det, og hun synes efterhånden at jeg er meget sjovere end bolden alene :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bruge to ens stykke legetøj af disse grunde:

 

1. Det er dig der skal være den sjoveste, og hun skal synes det er mega sjovt at få dig med i legen. Hvis du kun har en f.eks. bold og bare kaster den, så har den alene en enormt høj værdi. Står du tilgengæld med en magen til, og holder denne aktiv, så vil denne være betydeligt sjovere end den hun har i munden (det er hundens byttedrift/jagtdrift der bruges i dette!)

 

2. Hvis du står klar med en ny bold (du viser hende, at du har den når hun er på vej tilbage med den anden) så vil der komme meget mere fart i hende, fordi hun får lært at bold nr 2 bliver kastet lige så snart hun har afleveret bold nr 1 :-)

 

Håber det blev forståeligt... Jeg bruger selv denne øvelse til indlæring af bla. apport, og lige nu til Kimba... hun synes nemlig det er rigtig sjovt at løbe med det hun har "vundet" :roll: Men det hjælper allerede meget på det, og hun synes efterhånden at jeg er meget sjovere end bolden alene :-D

 

Men hvis jeg hiver endnu en bold op af lommen når Silke er på vej hen mod mig, så vil der ske en af to ting:

Enten smider hun den bold, hun har i munden og gør sig klar til at hente den jeg har i hånden, -som hun mener jeg selvfølgelig er ved at kaste. Eller også beholder hun bolden i munden men satser på, at hun godt kan have en bold mere på samme tid. I begge tilfælde løber hun VÆK, i den retning, hun mener jeg kaster bolden... :???:

 

-----man kan vel godt have flere ting i munden på én gang.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hviid

Hej Luckyluna,

Indkald er jo det vi alle ønsker vores hunde var født med !! Mange hunde ved lige nøjagtig hvor lange vores arme er og vil ikke have at vi tager dem i halsbåndet, for så skal de jo fanges. Derfor....giv din hund den gode vane at du gerne må tage i halsbåndet. Det er første skridt i dit indkald. Din hund skal lærer at hver gang den kommer hen til dig, så må du godt tage den i halsbåndet og at du iøvrigt slipper det igen og den så igen er fri.

Start med at være hjemme i f.eks. stuen. Brug hundens navn til at få opmærksomhed. Sig navnet og når den kigger på dig så beløn den med en godbid. Du skal bruge mange gentagelser og når han reagere hurtigt med at kigge på dig så kan du godt prøve at gøre det andre steder. Prøv f.eks når du er udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Til denne øvelse kan du bruge klikkeren som redskab og dermed belønne den lige præsis når den kigger på dig.

 

Samtidig med det andet så hver gang den kommer hen til dig, så tager fat i dens halsbånd/sele giver en godbid og derefter siger 'fri'. På den måde får du efterhånden gjort det at du tager fat i hans halsbånd/sele til et 'godbidssignal', altså tror den at hver gang du tager i halsbåndet, så får den en godbid og det skulle gerne være så positivt for den at den gerne vil have at du gør det.

Langsomt prøver du teknikken af udenfor og har du mulighed for evt. at bruge en gård der er lukket, vil det være helt perfekt.

 

Inden du tager den udenfor, kan du også bruge en masse korte bakkende indkald hvor du viser hunden en godbid, siger dens navn samtidig og 'kom' hvis det er dit indkaldssignal, samtidig med at du bakker med små korte og hurtige skridt. Her skal hunden gerne følge efter dig, tag ham i halsbåndet og giv ham en godbid. Gå kun få skridt hver gang og repeter mange gange. Efterhånden kan du øge antal skridt og du kan tage den udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Igen her prøv evt. i et lukket miljø.

 

Alt hundetræning bunder i kontakt til hunden, så hvis du får bygget en solid kontakt til din hund, vil den også komme når du kalder, for så er du det bedste i dens liv.

 

Håber dette kan hjælpe dig lidt i træningen

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Luckyluna,

Indkald er jo det vi alle ønsker vores hunde var født med !! Mange hunde ved lige nøjagtig hvor lange vores arme er og vil ikke have at vi tager dem i halsbåndet, for så skal de jo fanges. Derfor....giv din hund den gode vane at du gerne må tage i halsbåndet. Det er første skridt i dit indkald. Din hund skal lærer at hver gang den kommer hen til dig, så må du godt tage den i halsbåndet og at du iøvrigt slipper det igen og den så igen er fri.

Start med at være hjemme i f.eks. stuen. Brug hundens navn til at få opmærksomhed. Sig navnet og når den kigger på dig så beløn den med en godbid. Du skal bruge mange gentagelser og når han reagere hurtigt med at kigge på dig så kan du godt prøve at gøre det andre steder. Prøv f.eks når du er udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Til denne øvelse kan du bruge klikkeren som redskab og dermed belønne den lige præsis når den kigger på dig.

 

Samtidig med det andet så hver gang den kommer hen til dig, så tager fat i dens halsbånd/sele giver en godbid og derefter siger 'fri'. På den måde får du efterhånden gjort det at du tager fat i hans halsbånd/sele til et 'godbidssignal', altså tror den at hver gang du tager i halsbåndet, så får den en godbid og det skulle gerne være så positivt for den at den gerne vil have at du gør det.

Langsomt prøver du teknikken af udenfor og har du mulighed for evt. at bruge en gård der er lukket, vil det være helt perfekt.

 

Inden du tager den udenfor, kan du også bruge en masse korte bakkende indkald hvor du viser hunden en godbid, siger dens navn samtidig og 'kom' hvis det er dit indkaldssignal, samtidig med at du bakker med små korte og hurtige skridt. Her skal hunden gerne følge efter dig, tag ham i halsbåndet og giv ham en godbid. Gå kun få skridt hver gang og repeter mange gange. Efterhånden kan du øge antal skridt og du kan tage den udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Igen her prøv evt. i et lukket miljø.

 

Alt hundetræning bunder i kontakt til hunden, så hvis du får bygget en solid kontakt til din hund, vil den også komme når du kalder, for så er du det bedste i dens liv.

 

Håber dette kan hjælpe dig lidt i træningen

 

Tak... Men en lille smule malplaceret måske:-) Jeg har vist ikke nævnt noget om at hun løber fra mig, ikke kan fanges eller overhovedet ikke kommer?

 

Og det bedste i hendes liv er der slet ingen tvivl om at jeg er. Man skal lede længe efter en mere morglad hund:-D Men derfor er man stadig fuldblods jagthund og synes vildtfært og jagt er superspændende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Hej Luckyluna,

Indkald er jo det vi alle ønsker vores hunde var født med !! Mange hunde ved lige nøjagtig hvor lange vores arme er og vil ikke have at vi tager dem i halsbåndet, for så skal de jo fanges. Derfor....giv din hund den gode vane at du gerne må tage i halsbåndet. Det er første skridt i dit indkald. Din hund skal lærer at hver gang den kommer hen til dig, så må du godt tage den i halsbåndet og at du iøvrigt slipper det igen og den så igen er fri.

Start med at være hjemme i f.eks. stuen. Brug hundens navn til at få opmærksomhed. Sig navnet og når den kigger på dig så beløn den med en godbid. Du skal bruge mange gentagelser og når han reagere hurtigt med at kigge på dig så kan du godt prøve at gøre det andre steder. Prøv f.eks når du er udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Til denne øvelse kan du bruge klikkeren som redskab og dermed belønne den lige præsis når den kigger på dig.

 

Samtidig med det andet så hver gang den kommer hen til dig, så tager fat i dens halsbånd/sele giver en godbid og derefter siger 'fri'. På den måde får du efterhånden gjort det at du tager fat i hans halsbånd/sele til et 'godbidssignal', altså tror den at hver gang du tager i halsbåndet, så får den en godbid og det skulle gerne være så positivt for den at den gerne vil have at du gør det.

Langsomt prøver du teknikken af udenfor og har du mulighed for evt. at bruge en gård der er lukket, vil det være helt perfekt.

 

Inden du tager den udenfor, kan du også bruge en masse korte bakkende indkald hvor du viser hunden en godbid, siger dens navn samtidig og 'kom' hvis det er dit indkaldssignal, samtidig med at du bakker med små korte og hurtige skridt. Her skal hunden gerne følge efter dig, tag ham i halsbåndet og giv ham en godbid. Gå kun få skridt hver gang og repeter mange gange. Efterhånden kan du øge antal skridt og du kan tage den udenfor hvor der er flere forstyrrelser. Igen her prøv evt. i et lukket miljø.

 

Alt hundetræning bunder i kontakt til hunden, så hvis du får bygget en solid kontakt til din hund, vil den også komme når du kalder, for så er du det bedste i dens liv.

 

Håber dette kan hjælpe dig lidt i træningen

 

Velkommen :-D

 

Du kan ikke vide at Luckyluna ved det meste, hun er selv hundetræner, men glemmer vidst lidt at skrive det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering:

 

Som flere gange før, er jeg overrasket over hvor hurtige fremskridt der er!

 

Vi er ikke kommet til genbetingning af fløjte endnu, men hun er faktisk rigtig flink på vores ture.

 

Hun begynder at VÆLGE at komme tilbage af sig selv, hun slikker sig om munden i forventing på vej tilbage, ørene står oppe. Latenstiden mellem jeg siger hendes navn og hun kigger er nok ca halveret, gennemsnitlig.

 

I går morges var hun rigtig god. Hun er løbet lidt i forvejen ind mellem nogle grantræer. Jeg siger ikke noget, da jeg ved det er håbløst. Venter til hun dukker frem af dem, hun har stadig duft i næsen. Kalder én gang, Sheeeila, hun stopper og spejder ind mellem træerne, jeg siger Nej, og så vender hun om og løber glad hen til mig med godbidsforventing på! Yes:5up:

 

Og den anden dag, da mysla var på besøg, løb de begge efter en indbilt kat. Da jeg så kan se de har opdaget at det bare var et stykke plastik kalder jeg en gang og sheila vender på en 5 øre og spæner tilbage til mig med mysla i hælene:5up:

 

Men helt kalrt plads til forbedring, som jeg er sikker på kommer, hvis bare jeg ikke falder i grøften igen.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det gør mig nu ikke noget, men jeg læste da lige hele tråden igen, for at være sikker på jeg ikke havde givet udtryk for at hun var helt håbløs at kalde ind:lol:

 

 

 

Vi glemmer nogen gange at her også kommer nogen som ikke kender os, det laver jeg selv eksempler på :-D

 

Ja, jeg tror da heller ikke at du har givet det indtryk, jeg har også skrevet et første indlæg engang hvor jeg ikke forstod hvad det gik ud på, så derfor en velkomst til et første indlæg, velkommen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Opdatering:

 

Som flere gange før, er jeg overrasket over hvor hurtige fremskridt der er!

 

Vi er ikke kommet til genbetingning af fløjte endnu, men hun er faktisk rigtig flink på vores ture.

 

Hun begynder at VÆLGE at komme tilbage af sig selv, hun slikker sig om munden i forventing på vej tilbage, ørene står oppe. Latenstiden mellem jeg siger hendes navn og hun kigger er nok ca halveret, gennemsnitlig.

 

I går morges var hun rigtig god. Hun er løbet lidt i forvejen ind mellem nogle grantræer. Jeg siger ikke noget, da jeg ved det er håbløst. Venter til hun dukker frem af dem, hun har stadig duft i næsen. Kalder én gang, Sheeeila, hun stopper og spejder ind mellem træerne, jeg siger Nej, og så vender hun om og løber glad hen til mig med godbidsforventing på! Yes:5up:

 

Og den anden dag, da mysla var på besøg, løb de begge efter en indbilt kat. Da jeg så kan se de har opdaget at det bare var et stykke plastik kalder jeg en gang og sheila vender på en 5 øre og spæner tilbage til mig med mysla i hælene:5up:

 

Men helt kalrt plads til forbedring, som jeg er sikker på kommer, hvis bare jeg ikke falder i grøften igen.:mrgreen:

 

Dejligt med fremskridt, det er også min fejl indimellem, jeg glemmer at gøre mig den ekstra umage to temmelig jagtglade cairndamer kræver :lol:

 

Og vupti, så er Mika igen mere opmærksom på mig :oops:

 

Det er ikke de letteste, tilgengæld er de muntre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Opdatering:

 

Som flere gange før, er jeg overrasket over hvor hurtige fremskridt der er!

 

Vi er ikke kommet til genbetingning af fløjte endnu, men hun er faktisk rigtig flink på vores ture.

 

Hun begynder at VÆLGE at komme tilbage af sig selv, hun slikker sig om munden i forventing på vej tilbage, ørene står oppe. Latenstiden mellem jeg siger hendes navn og hun kigger er nok ca halveret, gennemsnitlig.

 

I går morges var hun rigtig god. Hun er løbet lidt i forvejen ind mellem nogle grantræer. Jeg siger ikke noget, da jeg ved det er håbløst. Venter til hun dukker frem af dem, hun har stadig duft i næsen. Kalder én gang, Sheeeila, hun stopper og spejder ind mellem træerne, jeg siger Nej, og så vender hun om og løber glad hen til mig med godbidsforventing på! Yes:5up:

 

Og den anden dag, da mysla var på besøg, løb de begge efter en indbilt kat. Da jeg så kan se de har opdaget at det bare var et stykke plastik kalder jeg en gang og sheila vender på en 5 øre og spæner tilbage til mig med mysla i hælene:5up:

 

Men helt kalrt plads til forbedring, som jeg er sikker på kommer, hvis bare jeg ikke falder i grøften igen.:mrgreen:

 

:5up: :5up:

 

Jeg er pt i gang med samme "projekt" som dig - Cille er nemlig slem til at glemme mig :cry: når der er vildt inkl. katte i området :rolleyes: Der er fremskridt at spore, men med plads til forbedring ;-)

 

Bondo var super - ham kunne jeg fløjte af - selv over lang afstand og hvis han var i fuld fart væk efter en då eller lign. :engel: - 3-5 sek. efter fløjtet - afhængig af afstanden - stod han få fusserne af mig :cool:

 

Kunsten er jo at lære den 2-benede at holde kæft og KUN bruge munden på de rigtige tidspunkter - hvilket er en hel del svære end det lyder til :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til Susi og Mika for velkomsten.

Jeg beklager at jeg ikke havde læst hele tråden og at jeg tilsyneladende har trådt nogen over poterne, det var ikke meningen, faktisk var det velmente råd, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til Susi og Mika for velkomsten.

Jeg beklager at jeg ikke havde læst hele tråden og at jeg tilsyneladende har trådt nogen over poterne, det var ikke meningen, faktisk var det velmente råd, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.

 

Nej hov, sådan tror jeg slet ikke du skal tage det :-) Jeg synes dit råd var rigtigt rigtigt godt, og du kunne jo ikke vide at det trådstarter godt vidste det i forvejen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Tak til Susi og Mika for velkomsten.

Jeg beklager at jeg ikke havde læst hele tråden og at jeg tilsyneladende har trådt nogen over poterne, det var ikke meningen, faktisk var det velmente råd, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.

 

Ja, Ekaterina har helt ret, jeg bød dig velkommen fordi jeg mener det og du kunne netop ikke vide hvad Luckyluna ved :-D

 

Så skriv du bare løs, vi har alle været nye, nu er det bare din tur, og hvis du skriver nogle indlæg i en fart, så er du pludselig ikke ny mere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak til Susi og Mika for velkomsten.

Jeg beklager at jeg ikke havde læst hele tråden og at jeg tilsyneladende har trådt nogen over poterne, det var ikke meningen, faktisk var det velmente råd, men det skal jeg nok holde mig fra en anden gang.

 

Jeg føler mig altså ikke trådt på overhovedet, er slet, slet ikke fornærmet.. Og jeg synes dit råd var rigtigt godt, jeg havde bare ikke skrevet noget om at min hund var svær at fange, derfor følte jeg det var lidt malplaceret.:-D Har intet at gøre med om hvorvidt jeg ved hvordan man gør i forvejen, jeg kan jo altid lære mere;-)

 

Og jeg mente mit tak. Så kom du bare med flere råd til hvordan man lærer en voksen, selvstændig, jagtglad hund at det er SJOVT at komme og ikke bare noget man gør fordi man "skal". Og Velkommen, jeg havde ikke lagt mærke til at du var ny:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo! ---Jeg kan altså heller ikke hitte rede i, hvem der "er" et eller andet her på Hundeforum. Og jeg har da endda været med nogle måneder efterhånden.

 

Jeg svarer altid ud fra den pågældende tråd og hvad der bliver skrevet i DEN. Hvis der er henvisninger til andre tråde, eller hvis der er noget ekstra, jeg har brug for at vide, så kan jeg finde på at gå i en brugers profil og kikke på tidligere indlæg...

 

Men almindeligvis holder jeg mig da til tråden.

 

Og så bekymrer jeg mig altså ikke om, om Dronningen evt. skulle være trådstiller. :lol::lol:

 

Det er ALT for svært at prøve på at være jyde, hvis man ikke er det... :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hallo! ---Jeg kan altså heller ikke hitte rede i, hvem der "er" et eller andet her på Hundeforum. Og jeg har da endda været med nogle måneder efterhånden.

 

Jeg svarer altid ud fra den pågældende tråd og hvad der bliver skrevet i DEN. Hvis der er henvisninger til andre tråde, eller hvis der er noget ekstra, jeg har brug for at vide, så kan jeg finde på at gå i en brugers profil og kikke på tidligere indlæg...

 

Men almindeligvis holder jeg mig da til tråden.

 

Og så bekymrer jeg mig altså ikke om, om Dronningen evt. skulle være trådstiller. :lol::lol:

 

Det er ALT for svært at prøve på at være jyde, hvis man ikke er det... :-P

 

 

Det er jeg da faktiks enig i... At jeg finder et råd en smule malplaceret har intet at gøre med om jeg evt er det ene eller det andet, men at jeg ikke synes at have givet udtryk for i mit første indlæg, eller de følgende, at sheila var så svær at kalde ind at hun ikke engang ville tages i halsbåndet..

 

Men det kunne da være sjovt hvis dronningen ville spørge lidt om sine gravhunde:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jeg da faktiks enig i... At jeg finder et råd en smule malplaceret har intet at gøre med om jeg evt er det ene eller det andet, men at jeg ikke synes at have givet udtryk for i mit første indlæg, eller de følgende, at sheila var så svær at kalde ind at hun ikke engang ville tages i halsbåndet..

 

Men det kunne da være sjovt hvis dronningen ville spørge lidt om sine gravhunde:lol:

 

Jaha...:lol::lol:..

Det kan da være, at hun er her... De allerfleste bruger jo ikke deres rigtige navn...

Og gravhundene kunne være undercover..

(...og så er alle med flere hunde under mistanke... :lol:)

 

nå.... -det må nu være kedeligt at være dronning.... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaha...:lol::lol:..

Det kan da være, at hun er her... De allerfleste bruger jo ikke deres rigtige navn...

Og gravhundene kunne være undercover..

(...og så er alle med flere hunde under mistanke... :lol:)

 

nå.... -det må nu være kedeligt at være dronning.... :???:

Javel ja....så er jeg afsløret :blink:

Gud bevare Danmark :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...