Hop til indhold

Indkald


luckyluna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...

Så er der vist gået pænt langt tid siden en opdatering:)

 

Og det går fremad:5up:

 

Hun overrasker mig næsten dagligt ved at reagere på sit navn med det samme i situationer hvor hun ikke plejer at have nogen øre:-D

 

Jeg har brugt fløjte en del og det gode ved det er at hun genraliserer til når jeg bare fløjter med munden, så selvom jeg har glemt fløjten, så har jeg alligevel et næsten sikker indkald.

 

Og jeg synes selv jeg er blevet bedre til ikke at gentage mig selv, til at se hvornår hun er "med" og til at forstærke alle de gange i dagligdagen hvor hun reagerer på sit navn:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Så er der vist gået pænt langt tid siden en opdatering:)

 

Og det går fremad:5up:

 

Hun overrasker mig næsten dagligt ved at reagere på sit navn med det samme i situationer hvor hun ikke plejer at have nogen øre:-D

 

Jeg har brugt fløjte en del og det gode ved det er at hun genraliserer til når jeg bare fløjter med munden, så selvom jeg har glemt fløjten, så har jeg alligevel et næsten sikker indkald.

 

Og jeg synes selv jeg er blevet bedre til ikke at gentage mig selv, til at se hvornår hun er "med" og til at forstærke alle de gange i dagligdagen hvor hun reagerer på sit navn:)

 

:klap:hvor dejligt. det er flot :5up:

 

Jeg arbejder stadig med indkald....i forbindelse med vinters interesse for katte o.l. Det er en lang process, men vi arbejder med megen tålmodighed :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap:hvor dejligt. det er flot :5up:

 

Jeg arbejder stadig med indkald....i forbindelse med vinters interesse for katte o.l. Det er en lang process, men vi arbejder med megen tålmodighed :-)

 

ja puh ha, vi er slet ikke kommet til andre forstyrrelser end dufte.. er vi først over i jagtkategorien, så kan jeg vist ligeså godt gå hjem:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
ja puh ha, vi er slet ikke kommet til andre forstyrrelser end dufte.. er vi først over i jagtkategorien, så kan jeg vist ligeså godt gå hjem:lol:

 

vinter er heller ikke løs i sådanne situationer.

 

jeg tror vores hunde ligner hinanden lidt :???: Vinter, hvis jeg slipper hende i mange områder - så er hun fin. Men hvis jeg slipper hende, hvor hun kan huske at have set harer eller lign. så er hun ligesom en kanonkugle - hun flyver afsted uden at se sig tilbage. Jeg arbejder meget i snor i disse områder, men... puha...hun har et jagt gen uden lige.

 

men, jeg giver ikke op så let :mrgreen: ...og bruger mange hjemmestrikkede metoder :shock:

 

Dejligt at høre at det går fremad for sheila! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...