Hop til indhold

Recommended Posts

Adele har lige gjort mig opmærksom på denne tråd :mrgreen: Jeg har desværre ikke haft så meget tid til HF efter ferien, så derfor har der ikke rigtig været nogle billeder :genert:

Men i kan vel godt få en lille billedopdatering af min lille teenager-bisse ;-) (Det er ikke så gode billeder, da de fleste ligger på an anden computer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Adele har lige gjort mig opmærksom på denne tråd :mrgreen: Jeg har desværre ikke haft så meget tid til HF efter ferien, så derfor har der ikke rigtig været nogle billeder :genert:

Men i kan vel godt få en lille billedopdatering af min lille teenager-bisse ;-) (Det er ikke så gode billeder, da de fleste ligger på an anden computer)

Nr 3 :sut:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha jeg blev lige nervøs for, om i rent faktisk mente Darwin (beaglen). For så ville det være vildt pinligt hvis jeg bare kom frem og sagde JAMEN HER ER MIN HUND :mrgreen::oops::oops::oops:

Ej, men ja det er træls det med skolen.. Og Darwin tager også super meget af min tid ;-) Så jeg laver ikke rigtig andet end hund og skole, så der er ikke så meget tid tilovers til hf desværre :(

But I will be back! ;-) ..på et tidspunkt ^^

Link til indlæg
Del på andre sites