Gæst Buddha Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hvor er Darwin henne? Vi fortjener snart billeder af den lille (store) smukke hund :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Enig, har også spekuleret over, hvor de bliver af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Adele har lige gjort mig opmærksom på denne tråd Jeg har desværre ikke haft så meget tid til HF efter ferien, så derfor har der ikke rigtig været nogle billeder Men i kan vel godt få en lille billedopdatering af min lille teenager-bisse (Det er ikke så gode billeder, da de fleste ligger på an anden computer) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Hold op hvor er han blevet stor Og vildt smuk :hjerte: Men godt at han alligevel ikke er større end at han stadig bruger sut. Synes du skal droppe ud af skolen, Chaddin, vi savner dig.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Adele har lige gjort mig opmærksom på denne tråd Jeg har desværre ikke haft så meget tid til HF efter ferien, så derfor har der ikke rigtig været nogle billeder Men i kan vel godt få en lille billedopdatering af min lille teenager-bisse (Det er ikke så gode billeder, da de fleste ligger på an anden computer) Nr 3 :sut: :hjerte: :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Åååhr, Darwin Og kæft, han er blevet stor, ja! Godt at h øre, at du ikke helt har forladt os! Det der skole er altså også bare noget dumt noget, ja, det er! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 ååårh Darwin basse :hjerte: han ligner nu stadig en lille trold Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Haha jeg blev lige nervøs for, om i rent faktisk mente Darwin (beaglen). For så ville det være vildt pinligt hvis jeg bare kom frem og sagde JAMEN HER ER MIN HUND :oops: Ej, men ja det er træls det med skolen.. Og Darwin tager også super meget af min tid Så jeg laver ikke rigtig andet end hund og skole, så der er ikke så meget tid tilovers til hf desværre But I will be back! ..på et tidspunkt ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts