Hop til indhold

Dæk er pist forsvundet


Kessler
 Share

Recommended Posts

Jeg har gået til hvalpetræning med Kessler siden han var 8 uger og har nu været på fortsætterhold et par gange (Han er 5 mdr. i dag) han klarer træningen rigtig flot og nyder det rigtig meget selv om han ikke altid er enig med mig i at det er træning han er til og ikke legestue : ) Nå men han kender alle komandoerne sit, stå , bliv og dæk osv. Dæk har aldrig været hans favorit men han gør det da med hjælp fra en godbid. Problemet er nu at han er begyndt at blive siddende og kikke på mig som om han ikke aner hvad jeg taler om, det er meget mærkeligt.... nå men jeg talte med træneren om det og han prøvede så med dæk og vupti ned at ligge, ingen problemer øv øv og det gik også fin efter den lille opvisning. Min mand forsøgte sig i aftens og der gik ikke lang tid før han kunne få ham til af dække selv om han stod i den anden af stuen, rigtig dygtig og vi roste og roste den lille laban.

I dag har de så øvet igen (De er alene hjemme om dagen) og han ringede og fortalte at alt hvad han kunne så flot i går er fulstændig forsvundet og han ser ud som om han ikke aner hvad opgaven går ud på.

 

Tager den grov pis på os eller hvad?

 

Jeg ved godt at Terrier har deres egne meninger om tingene meeeen :damn:

 

Undskyld det lidt lange indlæg, det blev vist lidt rodet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har gået til hvalpetræning med Kessler siden han var 8 uger og har nu været på fortsætterhold et par gange (Han er 5 mdr. i dag) han klarer træningen rigtig flot og nyder det rigtig meget selv om han ikke altid er enig med mig i at det er træning han er til og ikke legestue : ) Nå men han kender alle komandoerne sit, stå , bliv og dæk osv. Dæk har aldrig været hans favorit men han gør det da med hjælp fra en godbid. Problemet er nu at han er begyndt at blive siddende og kikke på mig som om han ikke aner hvad jeg taler om, det er meget mærkeligt.... nå men jeg talte med træneren om det og han prøvede så med dæk og vupti ned at ligge, ingen problemer øv øv og det gik også fin efter den lille opvisning. Min mand forsøgte sig i aftens og der gik ikke lang tid før han kunne få ham til af dække selv om han stod i den anden af stuen, rigtig dygtig og vi roste og roste den lille laban.

I dag har de så øvet igen (De er alene hjemme om dagen) og han ringede og fortalte at alt hvad han kunne så flot i går er fulstændig forsvundet og han ser ud som om han ikke aner hvad opgaven går ud på.

 

Tager den grov pis på os eller hvad?

 

Jeg ved godt at Terrier har deres egne meninger om tingene meeeen :damn:

 

Undskyld det lidt lange indlæg, det blev vist lidt rodet.

 

5 mdr...hmmm kunne lyder som om I er ved at få en teenager i huset. Han kan derhjemme i stuen, men ikke altid på træningspladsen. Jeg vil tro, at der er begyndende hormonforstyrrelser på spil og hvis det er nu det går løs med selektiv hørelse, total forundring over kommandoer han kunne i sidste uge osv, så HUSK !!! Han gør ikke noget for at være fræk, provokerer jer, tage røven på jer eller andet af den skuffe. Der sker bare tusinde mærkelige ting inde i ham, så han ikke kan koncentrerer sig. Glæd jer over, hvad han kan hjemme i stuen. Det betyder jo at han rent faktisk kan, hvad I beder ham om. Det er bare for svært på træningspladsen lige nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du kigger efter sidder der en femdobbelt øreprop i begge ører. Han er simpelthen døv ,blind og ignorant de næste 2-3 måneder :slem:

 

du bliver bare ved, og tilsidst står der så meget på opsparingskontoen at han bare kan de ting:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...