Gæst Ninjamor Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Kan I ikke være søde at maile denne videre? Samojed alaskan malamute blanding på 6mdr, tæve, søger nyt hjem. Familien kan ikke have den fordi den hopper op af børnene og trækker i snoren. Den bliver aflivet hvis ingen vil have den. Hvalpen er på herfølge Dyreklinik Vordingborgvej 78A 4681 Herfølge Tlf:56283010 Fax:56276050 Telefontid: 8-9 & 13-14 [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Prøv evt. at tage fat i Fox - måske er den noget for Hundens Tarv? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Laika har fået et nyt hjem :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Laika har fået et nyt hjem :banan: Årrh det var godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 det var dælme dylme hurtigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 :klap: hurra for gode netværk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 28, 2010 Rapporter Share Besvaret September 28, 2010 Ih hvor fint! Får vi ikke hele den lykkelige historie at lune os på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 Ih hvor fint! Får vi ikke hele den lykkelige historie at lune os på? Som Fox skriver: Hurra for gode netværk! Jeg har udelukkende formidlet startindlægget videre til mit adressekartotek (samt lavet tråden her), og det samme formoder jeg en masse andre har, så jeg kan desværre ikke fortælle historien og ved derfor ikke engang om netop mine mails har været medvirkende til en happy ending. Men jeg kan fortælle at fra dyreklinikken sendte mail ud om hvalpen gik der kun nogle timer til jeg fik besked om at hun havde fået et hjem Så ja, hurra for gode netværk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts