Hop til indhold

Recommended Posts

USAs talkshow-dronning Oprah Winfrey har en artikel om Victoria Stillwell i det nyeste nummer af sit månedsmagasin: http://positively.com/files/2010-10-oprahmag1.pdf

Amerikanske hundevenner mener at Oprahs status som en af landets mest magtfulde opinionsdannere vil få mange hundeejere til at vælge den positive træning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist rigtig mange år siden.

Det er i hvert fald et par år siden (da hendes goldens var unghunde), at jeg så en udsendelse med Tamar Geller (The Loved Dog) - og det er også positiv træning.

Det så jeg også og har læst noget af den ganske udmærkede bog.

En bog som faktisk starter med at sende en ordentlig bredside til CM og andres side :cool:

Men pudsigt som folk stadig bedst husker CMs besøg - han var jo også med i en episode af the Ghostwhispere :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det så jeg også og har læst noget af den ganske udmærkede bog.

En bog som faktisk starter med at sende en ordentlig bredside til CM og andres side :cool:

Men pudsigt som folk stadig bedst husker CMs besøg - han var jo også med i en episode af the Ghostwhispere :roll:

Jeg købte den ganske udmærkede bog efter udsendelsen - og kan varmt anbefale den.

Hun går meget op i, at hunden skal have gode manerer, så det prøver vi at efterleve hjemme hos os. "prøver" er vist det vigtigste ord i den sætning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor godt, Oprah har jo nærmest gudestatus derovre, så alt hvad hun siger er lov, så forhåbentlig får det CM's empire til at vakle :klap:

For nogle...

Will Smith og Puf Daddy anbefaler ham varmt. Bruger ham til deres egne hunde.

Jada (?) Pinkett Smith anbefaler ham i hans bog :cry:

Jeg håber Oprah har større gennemslagskraft

Link til indlæg
Del på andre sites

Han var også med i Bones, blev helt dårlig. Igen.

OG et afsnit af CSI :evil:

Jamen, han ér bare svær at komme udenom derovre - for når man har sit helt eget tv-show, så ér man jo nogen :roll: - og han ser da også så charmerende ud :rolleyes: og så er det ikke mindst så let, det han siger, vi skal gøre, det kræver jo intet af os :???: .................... udover armkræfter :damn: :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte den ganske udmærkede bog efter udsendelsen - og kan varmt anbefale den.

Hun går meget op i, at hunden skal have gode manerer, så det prøver vi at efterleve hjemme hos os. "prøver" er vist det vigtigste ord i den sætning.

Gode manerer :shock:

Sådan nogle og Jacki hører vist ikke til i samme sætning :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

De skulle lære at håndtere slanger efter en af deres hund blev dræbt af sådan en..

nå ja hun har også et "løbebånd" til de lange dage på sættet...

Will Smith and Indo - Dogs & Dog Rescue

Will Smith Web Rattler claims Jada Pinkett Smith’s dog | www.WillSmithWeb.com | Your Ultimate Will Smith Source

"That's not all Pinkett Smith paid for -- she repaid Millan's kindess in rehabilitating her Rotties by hiring him a speech teacher for a year." :lol::lol:

Men bortset fra det, så tror jeg Oprah kan udrette meget, så hun skal i hvert fald nok få omvendt nogle grupper.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Jeg tror det kommer til at tage flere årtier, hvis ikke mere, før størstedelen af verden er med på positiv forstærkning fremfor negativ forstærkning.

Og vi er jo allerede kommet et stykke. Nutidens tilhængere af negativ forstærkning, er jo praktisk talt englebørn i forhold til deres forfædre med samme indstilling. Så det går altså fremad. Men gu' skal det mere frem. Jeg, personligt, stopper ikke min lobbyisme til alle der vil lytte, (og et par stykker af dem der ikke vil) omkring positiv forstærkning, før jeg stopper med at trække vejret.

Jeg håber på en verden, hvor respekt, forståelse og velvillighed overfor vores hunde, er normen. Og Oprah i det mindste hevet i den rigtige ende af rebet.

Link til indlæg
Del på andre sites