Hop til indhold

Angebs hunden!!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg lavede jo en adfærds post i adfærds forumet, hvor jeg beskriver at Aslan er gennembagt......... glad for tiden :lun:

 

 

Så her igår, sad jeg ude i udestuen med ham (hans hunde hus og legeplads), og så sider han foran mig, og jeg siger "pote"

 

Normalt når man siger pote, og han giver pote og fjerne den hurtigt, invitere han til leg bag efter, et gø og nogle gange et hop fremad mod en.

 

Men så igår, lavede han stuntet, som er en af de ting der bare gør at jeg virkelig ELSKER mig hund så meget :lun:

 

Jeg siger jo pote, og Aslan bliver mastiff, og der er ikke nogen hjemme :roll:

Jeg insistere POTE, vi får kontakt og han giver mig poten, fjerner den med det vuns, og lige som jeg tror han hoper imod mig for at gø mig i hovedet...........

Begynder han at overslikke HELE mit ansigt, arh hundebabyen var såååå nuttet :lun:

 

Møzze-angrebs hund :hjerte:

 

 

 

 

 

Lige nu har han så leget angrebs leg med en flue, men hvad gør man når fluen sætter sig i loftet?

 

Man hopper jo op, op og op............ og når den så stadig ikke flytter sig, så sætter man sig ned, kigger op, og begynder at gø :5up:

 

PS: fluen kom ikke ned :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...