Gæst awina Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Jeg sad lige og læse vores første indlæg herinde, hvor jeg fik en del reaktioner på Nemos blanding. Dansk/svensk gårdhund, border collie, papilon og gravhund Det var svært at forudse hvordan han ville komme til at se ud som voksen, hvor stor han ville blive osv osv...så jeg tænkte at her et års tid efter var det tid til en update. Udseendet fejler da absolut ingenting.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Jeg kan ikke se noget billede? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Jeg kan ikke se noget billede? Det kan jeeeeg :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Han er da godt nok blevet en smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Jeg sad lige og læse vores første indlæg herinde, hvor jeg fik en del reaktioner på Nemos blanding.Dansk/svensk gårdhund, border collie, papilon og gravhund Det var svært at forudse hvordan han ville komme til at se ud som voksen, hvor stor han ville blive osv osv...så jeg tænkte at her et års tid efter var det tid til en update. Udseendet fejler da absolut ingenting.... han er usynlig Jeg kan heller ikke se et billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst awina Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Det aner jeg ikke hvorfor nogle af jer ikke kan. Det er almindelige jpg billeder linket fra min hjemmeside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Jeg kan godt se billederne, og ja udseendet fejler absolut intet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 jeg kan heller ikke ... bliver selvfølgelig vildt nysgerrig. øv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Altså jeg ser jo billederne fint, ellers kunne jeg jo selvsagt ikke skrive han er en smuksak :blink: Jeg har prøvet at kopierer et af billederne, jer der ikke kan se de andre billeder, kan I se dette?: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Altså jeg ser jo billederne fint, ellers kunne jeg jo selvsagt ikke skrive han er en smuksak :blink: Jeg har prøvet at kopierer et af billederne, jer der ikke kan se de andre billeder, kan I se dette?: ja! sikke en flot fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Hvor ér han smuk! Glad for at du postede billeder, det er ikke lige en blanding man kan gætte sig til hvordan kommer til at se ud Jeg kunne godt se billeder på min telefon, men på computeren kan jeg ikke. Har du brugt den gule firkant til at sætte billedadresserne ind med (Indsæt Billede knappen)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Han er bare super smuk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst awina Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 ja det har jeg...brugt indsæt billede. Ja han er bare dejlig...godt han ikke fik gravhundeben Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 så kunne jeg også se ham - fine fyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Han er da en smuk hund. Sjov blanding, men faldet heldigt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Wauw, han er køn!:hjerte: Den blanding kunne da vist heller ikke falde flottere ud:klap: Hvilket sind har han så? Hvilke af racerne er mest tydelige i hans sind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Altså jeg ser jo billederne fint, ellers kunne jeg jo selvsagt ikke skrive han er en smuksak :blink: Jeg har prøvet at kopierer et af billederne, jer der ikke kan se de andre billeder, kan I se dette?: Ja, nu kan jeg se ham, og nøj hvor er han køn. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst awina Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Hmm...nu er både border og d/s gårdhund jo energiske hunde, og det er hvad Nemo er. En energi bombe uden lige, der skal ske noget skal der og gider ingen andre så klarer han det da selv. Ellers ved jeg det ikke. I kan jo selv vurdere ud fra denne beskrivelse. Foruden højt energiniveau, er Nemo altid glad. Alle betegner ham som den gladeste hund de har mødt. Lige foruden hvis han skal have klippet kløer, så er han vist en arrig papilon. Men ellers bliver han aldrig sur. Han elsker leg, udfordringer og alt hvad der kan aktivere hans krop eller sind. Han er familie hund, er altid hvor vi er, ligger gerne i arm i sofaen, men har generelt et problem med varme, så han kan ikke holde det ud længe af gangen. Han er modig, ikke bange for noget. Elsker at lege med hestene og at drille den ældre gnavne labrador i stalden. (jo forresten han er bange for skraldebiler) er hverken bange for nytår eller tordenvejr. ...og så er han skør...den skøreste hund ever, med de skøreste påfund. Det bedste han ved er at få lov at løbe på græsset med et viskestykke :damn: og han elsker føntørren. Det jeg søgte var en hund som en dansk/svensk gårdhund i størrelse og i sind, men lidt mindre egenrådig og mere familær og med blød og bamset pels. Jeg ramte plet :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Wauuu han er lækker:lun: - og han skal nok blive endnu smukkere med årene:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 hvor er han bare dejlig!! han er faldet utrolig godt ud ! :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Jeg kan heller ikke se det awina linker til, men først da Lonny kopierer det... Og for søren, hvor er han da bare søøøøøøøøød!! :hjerte: MVH Korvis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst awina Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Pletskud: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts