Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg sad lige og læse vores første indlæg herinde, hvor jeg fik en del reaktioner på Nemos blanding.

Dansk/svensk gårdhund, border collie, papilon og gravhund :lun:

Det var svært at forudse hvordan han ville komme til at se ud som voksen, hvor stor han ville blive osv osv...så jeg tænkte at her et års tid efter var det tid til en update.

Udseendet fejler da absolut ingenting....

www.winchler.dk\Winchler gallery\Andre dyr\Hund\slides\sommerhus (10).JPG

www.winchler.dk\Winchler gallery\Andre dyr\Hund\slides\sommerhus (16).JPG

www.winchler.dk\temp\P4260019.JPG

www.winchler.dk\temp\P6190002.JPG

www.winchler.dk\temp\SDC10076.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sad lige og læse vores første indlæg herinde, hvor jeg fik en del reaktioner på Nemos blanding.

Dansk/svensk gårdhund, border collie, papilon og gravhund :lun:

Det var svært at forudse hvordan han ville komme til at se ud som voksen, hvor stor han ville blive osv osv...så jeg tænkte at her et års tid efter var det tid til en update.

Udseendet fejler da absolut ingenting....

www.winchler.dk%5CWinchler%20gallery%5CAndre%20dyr%5CHund%5Cslides%5Csommerhus%20%2810%29.JPG

www.winchler.dk%5CWinchler%20gallery%5CAndre%20dyr%5CHund%5Cslides%5Csommerhus%20%2816%29.JPG

www.winchler.dk%5Ctemp%5CP4260019.JPG

www.winchler.dk%5Ctemp%5CP6190002.JPG

www.winchler.dk%5Ctemp%5CSDC10076.JPG

han er usynlig :vedikke::mrgreen: Jeg kan heller ikke se et billede :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ér han smuk! Glad for at du postede billeder, det er ikke lige en blanding man kan gætte sig til hvordan kommer til at se ud :lol:

Jeg kunne godt se billeder på min telefon, men på computeren kan jeg ikke. Har du brugt den gule firkant til at sætte billedadresserne ind med (Indsæt Billede knappen)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm...nu er både border og d/s gårdhund jo energiske hunde, og det er hvad Nemo er. En energi bombe uden lige, der skal ske noget skal der og gider ingen andre så klarer han det da selv.

Ellers ved jeg det ikke. I kan jo selv vurdere ud fra denne beskrivelse.

Foruden højt energiniveau, er Nemo altid glad. Alle betegner ham som den gladeste hund de har mødt. Lige foruden hvis han skal have klippet kløer, så er han vist en arrig papilon. Men ellers bliver han aldrig sur.

Han elsker leg, udfordringer og alt hvad der kan aktivere hans krop eller sind.

Han er familie hund, er altid hvor vi er, ligger gerne i arm i sofaen, men har generelt et problem med varme, så han kan ikke holde det ud længe af gangen.

Han er modig, ikke bange for noget. Elsker at lege med hestene og at drille den ældre gnavne labrador i stalden. (jo forresten han er bange for skraldebiler) er hverken bange for nytår eller tordenvejr.

...og så er han skør...den skøreste hund ever, med de skøreste påfund. Det bedste han ved er at få lov at løbe på græsset med et viskestykke :damn: og han elsker føntørren.

Det jeg søgte var en hund som en dansk/svensk gårdhund i størrelse og i sind, men lidt mindre egenrådig og mere familær og med blød og bamset pels. Jeg ramte plet :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...