Ascha Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Er der nogen der ved hvem der har fundet ud af (og hvad der ligger til grund for) at et tørfoder kun skal indeholde 20-30% protein?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Er der nogen der ved hvem der har fundet ud af (og hvad der ligger til grund for) at et tørfoder kun skal indeholde 20-30% protein?. Jeg ved ikke hvem, der har 'bestemt' det - men går da ud fra, at det er for, at det skal ligne hundens oprindelige kost og alm fersk kød har en protein% på 20-22 % Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Jeg ved ikke hvem, der har 'bestemt' det - men går da ud fra, at det er for, at det skal ligne hundens oprindelige kost og alm fersk kød har en protein% på 20-22 % Nå. Ja, jeg ved jo ikke en skid om ernæring men troede da bestemt at der var noget mere protein i kød. Men der kan man jo bare se. Så skulle man jo tro at en hvalp der blev barfet, fik for lidt protein. Ej, tror jeg vil stoppe med at udstille min manglende viden på området. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts