Lonny Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Nu skal det jo ikke kun være tudetråde fra mig af, så I skal da også vide når det går godt Luna hader sine sele af et godt hjerte (eller hun er nok nærmere bange for den), og det har hun gjort lige fra hvalp af. Ingen træning har hjulpet, og det endte med at hver gang vi skulle ud og gå tur, så gik vi rundt i huset i 5-10 minutter, hvorefter hun gav op og satte sig ned og afventede sin skæbne... Jeg har før forsøgt at lokke hende ud i vores gang, fordi den er kun 9 kvm og så skulle jeg ikke jage hende så langt :blink: Men tøsen er jo ikke dum, så hun skulle søreme ikke ud i nogen gang Men nu er vores håndtarget så godt indlært, at selvom hun ved at det er fordi hun skal have sele på, så kommer hun ud i gangen til mig for at dutte på min hånd Mit håb er så, at nu hvor det går lynhurtigt med at få selen på, og det ikke længere tager 5-10 med stress, at hun så efterhånden finder ud af, at det rent faktisk slet ikke er så slemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 :hjerte:SÅDAN!! Fedt for dig - og for din hund. Tillykke:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Skønt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kalokagathia Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Dejligt når ens træning giver pote! :banan: Godt gået :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Dejligt når ens træning giver pote! :banan: Godt gået :5up: Ja :5up: Og jeg er især imponeret over, at træningen åbenbart er blevet så positiv for hende, at den overskygger at hun rent faktisk går hen imod noget hun absolut ikke bryder sig om. Og vi har gjort det i en lille uges tid nu, så det er ikke bare fordi hun endnu ikke er begyndt at forbinde de to ting :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Ej, hvor godt gået, Lonny :klap: Jeg kender jo godt problemet og ved hvor svært det er at træne, så :5up: til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Ej, hvor godt gået, Lonny :klap: Jeg kender jo godt problemet og ved hvor svært det er at træne, så :5up: til dig Det er nemlig rigtig svært at træne, fordi at flere gange om dagen er man jo nødt til at tvinge selen på (man skal jo ud og gå tur), og dermed ødelægger man alle de fremskridt man ellers havde gjort med hensyn til at få hende til at kunne lide selen... Jeg har som sagt prøvet alt, men intet har kunne få hende til at lide den sele, så det at hun nu accepterer at hun skal have den på, det er store fremskridt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Hvor er det godt Lonny:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Hvor dejligt med en lille glædes tråd fra jer:klap::klap: Luna er bare så dygtig, så krydser fingre for at hun også bliver gode venner med selen med tiden:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Hvor dejligt med en lille glædes tråd fra jer:klap::klap: Luna er bare så dygtig, så krydser fingre for at hun også bliver gode venner med selen med tiden Tak, og det håber jeg virkelig, det kunne være rart hvis hun ikke skulle udsættes for noget hun finder ubehageligt tre gange om dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Rigtig godt gået! Dejligt at læse. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret September 30, 2010 Rapporter Share Besvaret September 30, 2010 Det er nu sjovt, for alle de gange vi har været sammen, har Luna haft sin sele på i flere timer. Altså det jeg mener er, at når først hun har fået den på, så generer den hende åbenbart ikke - sære kræ Det er nøjagtigt det samme med Nana. Det har dog hjulpet meget efter jeg købte den sele der kan åbnes alle vegne - så skal hun ikke løfte poter eller have noget over hovedet, for det er meget farligt , sære kræ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 Det er nu sjovt, for alle de gange vi har været sammen, har Luna haft sin sele på i flere timer. Altså det jeg mener er, at når først hun har fået den på, så generer den hende åbenbart ikke - sære kræ Det er nøjagtigt det samme med Nana. Det har dog hjulpet meget efter jeg købte den sele der kan åbnes alle vegne - så skal hun ikke løfte poter eller have noget over hovedet, for det er meget farligt , sære kræ Hun har ingen problemer med at have den på, det er selve det at få den på. Lige i de første to sekunder efter hun har fået den på kan man se på hende at hun syntes den er dum, men herefter glemmer hun alt om den Jeg har desværre ikke frit valg hvad angår sele, Luna er en udbryderkonge af rang, og dette er den første sele hun ikke har kunne slippe ud af, så den beholder vi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2010 Ih hvor fedt :klap: Det er så skønt, når træningen giver pote (pun intended?) Dygtig Luna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts