Gæst Breine84 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Hejsa, Vi er ved at kigge på transportbur, og vil meget gerne høre jeres mening om de 3 nedenstående typer - ikke mærkerne, men om I foretrækker et gitter-, plastik- eller nylonbur? Meningen er, at buret skal bruges i bilen, men også i hjemmet og evt. udstilling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Af de 3, metalburet.. Men ingen af de 3 er sikre, hvis der sker en ulykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Vi er tilhængere af kanvas / nylonbur herhjemme, de kan klappes sammen, så de næsten ingenting fylder og er ikke så tunge at slæbe på til prøver og stævner.... Men som Jeanette siger, så duer de ikke til bilen - ihvertfald ikke som en sikkerhed, de krøller sammen på et sekund hvis bilen er i en kollision.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Jeg bruger selv stofbur heroppe i lejligheden, da Luna sover i det om natten. Vi har pt ikke selv bil, så der sidder/ligger Luna på bagsædet, når vi låner min fars bil. Får jeg selv bil en dag, bliver det noget ala variocage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 hvis du kun vil købe 1 bur så er det helt sikkert gitter du skla købe, nylon er slet ikke sikkert i bilen og plastik bliver for tæt efter min smag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Det gitterbur du viser er der hunde som er kommet tilskade på ved kollision, læste jeg engang. Altså at buret klappede sammen og nogle af metal enderne perforerede hunden så som sikkerhed dur de ikke, præcis som de andre også siger. Men metalburet kender jeg mange som bruger i hjemmet og med ude på gæste-besøg, med et lagen over har hunden dens eget hule-fristed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts