Gæst JulieHansen Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Hej Jeg har en hvalp på ca. 6 måneder - en hanhund, en japansk spids. Når jeg kommer hjem, fra skole, bliver han jo selvfølgelig glad, rigtig glad. Så begynder han at snuse til mig, rigtig meget, til mit tøj og så begynder han at nappe på min bluseærme, mens han snakker - han bider mig ikke eller noget, men hvis i forstår mig, så napper ham og tygger i det.. - det ser rigtigt sødt ud, men han gør det kun på mig, på de andre som kommer hjem er han kun glad. Nogen der ved hvad det kan betyde? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 :hmm::hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Næhh ikk ligefrem.. Men snuseriet gør min egen nu også.. Men det med ærmerne synes jeg lyder spøjst.. Hvor gammel var han da han blev taget fra/i fik ham?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 For mig lyder det bare som et udtryk for glæde. Min egen hund tager gerne en bamse e.l. i munden og bærer på, når han bliver rigtig glad, men han kan også finde på at bide om min hånd eller næse (forsigtigt, ikke så det gør ondt). Hvis det er dig, han er mest knyttet til, er det vel derfor, at det kun er ved dig, han gør det. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Næhh ikk ligefrem.. Men snuseriet gør min egen nu også.. Men det med ærmerne synes jeg lyder spøjst.. Hvor gammel var han da han blev taget fra/i fik ham?? Han var præcis 2 måneder, som man også skal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Carlo finder også det første og bedste stykke legetøj, når man kommer ind af døren og så går han ellers i selvsving. Måske er det bare tillært adfærd, som du ikke skal ligge så meget i.. hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst teflonhat Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Min nye hund (lab) gør det samme. Når jeg kommer hjem fra arbejde vimser han rundt for at finde noget at bære og vimser så rundt om mig med, hvad han end finder, og halen pisker derudaf. Imens piber/snakker han lidt, og det lyder vitterligt spøjst - som om han virkelig skal tisse eller lave eller noget tilsvarende presserende. Jeg tilskriver det almindelig ophidselse og glæde, for han gør det (piber/snakker) også i andre situationer, når han virkelig er glad. Jeg skal så bare passe på, at det ikke "sætter sig fast", for så får vi problemer på prøverne, men jeg ville ikke være bekymret. Hundene kan lide os! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts