Gæst Fancie Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jeg har en samojedhund som elsker at stjæle børnenes legetøj. Den lister af sted med det ud i sin kurv og ganske få sekunder efter er det splittet i atomer. Jeg har prøvet med en masse hundelegetøj, men det holder ikke ret længe før det også er ødelagt. Har i gode ideér og kendskab til noget ekstra solidt hundelegetøj? God weekend Fancie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Jeg har en samojedhund som elsker at stjæle børnenes legetøj. Den lister af sted med det ud i sin kurv og ganske få sekunder efter er det splittet i atomer. Jeg har prøvet med en masse hundelegetøj, men det holder ikke ret længe før det også er ødelagt. Har i gode ideér og kendskab til noget ekstra solidt hundelegetøj? God weekend Fancie Hva med en kong? Eller aktivitets bold hvor du kan komme guffer ind i :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fancie Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Så har jeg fået en KONG med pakkeposten. Og den er et HIT ) Tak for det gode råd. Kendte den ikke før, så søgte KONG på goggle og frem kom den ;o) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 fodersøgning. almindelig lydigheds træning. Gem godbidder i en tæt papkasse. Rullet ind i et viskestykke. Osv. Få kørt hunden mæt mentalt og ikke mindst via. gode gåture, såen en jøde har jo brug for at bevæge sig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Fancie Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Vi leger ofte med et viskestykke, men havde ikke tænkt på at pakke godbidder ind i det - og så koster det jo ikke noget (godbidderne får hun jo alligevel) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2010 Så har jeg fået en KONG med pakkeposten. Og den er et HIT ) Tak for det gode råd. Kendte den ikke før, så søgte KONG på goggle og frem kom den ;o) Hvor lyder det godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts