Gæst michelle150 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Beskrivelse: sort mellemstor hund, 10-12 kg, hvid på brystet, min. 10 år gammel, gråskægget og bar sort halsbånd med nitter. På Vibehus st lørdag d. 2. oktober kl 11.32 fulgte hunden uheldigvis med mig og min hund ind i toget og kørte med til Hanehoved, hvor jeg kontaktede Falck. Hunden var frisk med tissede blod. Hunden havde desværre ingen chip, øremærke eller navneskilt. Hunden blev kørt til Helsinge Dyreklinik. Hvis du kender nogen i Hundested, så oplys dem!! Helsinge Dyreklinik Østergade 35 B 3200 Helsinge Tlf. 48 79 40 18 (Det er mig, der fandt hunden for evt spørgsmål) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Har du tjekket Dyrenes Beskyttelse i efterlysninger om der er nogen der savner en der ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Nej, men politiet har ikke nogen der er savnet, som ligner den. Har selv lige sat en fremlysning op før, på DB.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michelle150 Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Og sætter seddler op imorgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 2, 2010 Så kan du vist ikke gøre meget mere *S* vi må håbe ejer snart henvender sig til politiet og de bliver genforenet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts