Aslan Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Først vil jeg starte ud med at sige, at jeg altså ikke LEDER efter noget at brokke mig over Der har jo været alt det med Aslans mave, og lind afføring. Det er gået fint på det nye foder, men igår havde han hård affæring, TROR JEG, Aslan er ikke en pjevset hund, og selv om vi står på hans hale, piver han ikke! Så det eneste jeg kan lave min formodning på er at han presser meget, og det tager lang tid om at komme ud og så ser det meget sammenpresset ud. Men er der noget man kan gøre for måske at hjælpe til at den virker knap så hård? I det hele taget, hvordan kan man se om den er hård? ville Olie hjælpe? Og er der nogle olie som hunde med foder allergi tåler (når nu der ikke er sat navn på HVILKE fodre han måske er allergisk over for)???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Olie kunne helt klart afhjælpe lidt hård afføring:5up: Dog skal du passe meget på med dosis, da du jo heller ikke vil tilbage til tynd mave. Hayly fik klart mere blød afføring da hun fik maks dosis på olie. Nu får hun kun 1/4, da der også er noget i hendes foder, og det fungerer rigtig fint. Vi bruger lakseolie (pga omega 3 og 6 tilskud). Synes de fleste bruger dette. Da olie som regel er et rent produkt, så burde der ikke opstå problemer, hvis der skulle være allergi også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Jae, jeg må jo lige have ringet til dem i morgen og hører hvad jeg gør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Aslan har ganske almindelig afføring, men hvordan skulle jeg da også næsten kunne vide det Det plejer jo bare og komme hurtigt ud jo Men en hund skal så presse, og så længe den ikke er tør, og han ikke sider flere minuter, har han ganske almindelig mave :5up: Og nu er der kun en måned igen, så kan vi begynde at prøve godbider igen. Troede det var 6 uger, men lægen har skrevet 8. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvis du samler pøllen op i en pose, kan du nemt mærke om den er hård. For så er den HÅRD. Ellers kan det også være som du skriver, at den ligefrem smuldrer, det kan Motors godt gøre hvis han har fået lidt for meget ben. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts