guanomo Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 hjalte og cujo hygger i sækkestolen, men cujo er lidt far pattet så hvis jeg bevæger mig vil man med og kigge fredag prøvede jeg at tage billed af de 2 sammen der hyggede.. så prøvede jeg igen lørdag, først fra sofaen, det gik galt og så rejste jeg mig, det gik endnu mere galt søndag gjorde kæresten så forsøget, dog glippede det lidt med blitzen, men bedre billed for vi nok næppe :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 søde drenge du har dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 De ser ud til at nyde sækkestolen, men I skulle måske have et kursus i at tage billeder :blink: Men jeg overvejer da at slæbe vores sækkestol ind i stuen, for det ligner da godt ren hygge det der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 De ser ud til at nyde sækkestolen, men I skulle måske have et kursus i at tage billeder :blink: Men jeg overvejer da at slæbe vores sækkestol ind i stuen, for det ligner da godt ren hygge det der vi mangler et kamera der kan svæve og tage billeder... vi har simpelthen ikke et ordentligt kamera til indendørs, dem heidi tog søndag er med vores kamera og de andre er med min mobil. De har den sækkestol der på tilbud til 349 i silvan i denne uge :blink: og man sidder sku godt i såen en og den er pænt stor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 :blink: vi mangler et kamera der kan svæve og tage billeder... vi har simpelthen ikke et ordentligt kamera til indendørs, dem heidi tog søndag er med vores kamera og de andre er med min mobil. De har den sækkestol der på tilbud til 349 i silvan i denne uge :blink: og man sidder sku godt i såen en og den er pænt stor. vi har allerede en sækkestol, og det er også lykkedes os at vaske hanhunde tisset af igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 :blink: vi har allerede en sækkestol, og det er også lykkedes os at vaske hanhunde tisset af igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Det ser da bare så hyggeligt ud det der:5up: Ren drenge-kvalitets-tid:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2010 Godt at I købte en som var stor nok til dem begge to :hjerte: Jeg synes at I er sluppet ret godt fra det sidste billede... Men jeg kan nu også godt lide nr. 4 :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts