Hop til indhold

Recommended Posts

hjalte og cujo hygger i sækkestolen, men cujo er lidt far pattet så hvis jeg bevæger mig vil man med og kigge

fredag prøvede jeg at tage billed af de 2 sammen der hyggede..

SDC11381.jpg

SDC11380.jpg

så prøvede jeg igen lørdag, først fra sofaen, det gik galt og så rejste jeg mig, det gik endnu mere galt

IMG089.jpg

IMG088.jpg

IMG087.jpg

IMG090.jpg

søndag gjorde kæresten så forsøget, dog glippede det lidt med blitzen, men bedre billed for vi nok næppe :damn:

SDC11396.jpg

SDC11395.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De ser ud til at nyde sækkestolen, men I skulle måske have et kursus i at tage billeder :blink:

Men jeg overvejer da at slæbe vores sækkestol ind i stuen, for det ligner da godt ren hygge det der :lun:

vi mangler et kamera der kan svæve og tage billeder... vi har simpelthen ikke et ordentligt kamera til indendørs, dem heidi tog søndag er med vores kamera og de andre er med min mobil.

De har den sækkestol der på tilbud til 349 i silvan i denne uge :blink:

og man sidder sku godt i såen en og den er pænt stor.

Link til indlæg
Del på andre sites

:blink:

vi mangler et kamera der kan svæve og tage billeder... vi har simpelthen ikke et ordentligt kamera til indendørs, dem heidi tog søndag er med vores kamera og de andre er med min mobil.

De har den sækkestol der på tilbud til 349 i silvan i denne uge :blink:

og man sidder sku godt i såen en og den er pænt stor.

vi har allerede en sækkestol, og det er også lykkedes os at vaske hanhunde tisset af igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 2 weeks later...