Alt4Victor Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hejsa Nu er det jo noget tid siden jeg har været her sidst, men jeg ville lige give en update på hvordan det går med Vic, barf og allergi'en. Det har simpelthen været sagen at begynde med barf, og han klør sig ikke mere nu end alm. hunde, maven kører som en schweitzer-ur, ingen dårlig mave mere, og han elsker maden det er ædt på no-time Han får alt muligt kød nu, ud over hest, kallun og okseben som jeg startede med, får han fisk, skaldyr, rensdyr, lam, diverse indmad, hjort, struds og oksekød. Dyrlægen tror han har fjerkræ-allergi så det har jeg valgt ikke at give ham (bortset fra struds altså). Han har ikke haft brug for at få allergi-medicin og skal heller ikke vaccineres, nu hvor foderændringen har hjulpet. så det er bare superskønt. Ydermere har han taget 600 g på i mullerbasser! Jeg ved ikke om det kun er barf, eller også tilskud, men han får også Hokamix forte og hokamix olie til hud og pelsproblemer i maden. Det havde jeg fået anbefalet. Men det er jo også irrelevant. Så længe der er en så markant bedring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2010 Dejlig update :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts