Hop til indhold

SÅ er beslutningen taget!

Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg lovede jo at holde jer opdateret om hvad vores beslutning ville være, hvad enten Freyas far skulle herhjem at bo eller ikke. Nu er beslutningen taget, så den oprindelig tråd, hvor jeg jo havde brug for råd, http://www.hunde-forum.dk/debat/19471-jeg-har-brug-et-rad.html er skiftet ud med denne tråd. :engel:

Men det korte af det lange er at siden i torsdags og frem til nu er vi STADIG 100% hooked. Dermed skal Freyas far aka Joey herhjem og bo.:klap:

Vi har besluttet os for at holde Joey intakt, og da Freya kommer i løbetid, lige her rundt om hjørnet er vi blevet enige om at dejlige Joey først skal herhjem når Freya har endt sin løbetid. På den måde vil de to uldtotter få den bedste start, uden at de hurtigt skal skilles ad igen... Det er lidt lige som om at det bare ikke kan gå hurtigt nok at Freya kan begynde i løb:lol:.

Men engang i november vil den dejlige dreng komme herhjem.:lun:

Jeg vil til den tid komme med en rigtig præsentation af ham, men indtil da vil jeg da lige poste disse to billeder af ham.:lun: (behøver jeg at fortælle hvor meget Freya ligner sin far??:lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubiiii! :bigsmile:

Gud hvor lyder det spændende. Har fulgt lidt med i den anden tråd, og jeg håber at Joey falder rigtig godt til hjemme hos jer.

Og for pokker da hvor ligner Freya sin farmand :shock:. Og hvor er han dog smuk, ligesom sin datter :lun:.

Mange gange tillykke med det nye medlem af familien (selvom han ikke er kommet hjem til jer endnu :mrgreen:)

Glæder mig til mange flere billeder af de yndige hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jubiiii! :bigsmile:

Gud hvor lyder det spændende. Har fulgt lidt med i den anden tråd, og jeg håber at Joey falder rigtig godt til hjemme hos jer.

Og for pokker da hvor ligner Freya sin farmand :shock:. Og hvor er han dog smuk, ligesom sin datter :lun:.

Mange gange tillykke med det nye medlem af familien (selvom han ikke er kommet hjem til jer endnu :mrgreen:)

Glæder mig til mange flere billeder af de yndige hunde :mrgreen:

Ja hun er som snydt ud af næsen på ham:lol::blink::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Rigtig mange gange tillykke med ham! :banan:skal han evt med til Herning? :slem:

Hvis det kommer til at passe med Freyas løbetid, så skal vi have ham med hjem fra Herning:klap:... hvis ikke så må vi en tur over sundet og hente ham... men så får vi bare endnu en tur med båden.. det er jo så hyggeligt:mrgreen:... ebeltoft-odden.. 45min..:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det kommer til at passe med Freyas løbetid, så skal vi have ham med hjem fra Herning:klap:... hvis ikke så må vi en tur over sundet og hente ham... men så får vi bare endnu en tur med båden.. det er jo så hyggeligt:mrgreen:... ebeltoft-odden.. 45min..:klap:

Uh så skal jeg lige holde udkig og se om jeg kan finde en samojede der ligner Freja :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

vil osse ha 2 uldbolde :genert:

Det kan jeg godt forstå.:engel:... jeg glæder mig også voldsomt.:klap:

Så jeg tror også hellere at jeg må ud og have fat i en vogn.. Joey har taget brugsprøven.. så måske han kan lære Freya et par tricks eller to.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

ih hvor er det spændende :klap:

Og jeg kan kun give de andre ret : Han er jo gude-smuk! :hjerte:

Held og lykke med ham - glæder mig til at høre mere om ham når i får ham hjem

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Det lyder som den helt rigtige beslutning:vinken: Så nu har du 2, så mangler du jo kun 1:klap:. Glæder mig til at se ham:-).

Haha... jaaaaaa... ej det varer nok noget før vi kan tælle til 3 uldtotter.. :lol:... Jeg har ihvertfald ikke planlagt endnu en.;-)

Tillykke med ham, det bliver spændende at få ham hjem.:-D

Håber Freya snart kommer i løbetid, så vi kan få ham at se i Herning :lol:

Jeg håber det også, så jeg kan få ham med hjem fra Herning.:engel:...

Men om ik andet så ses vi vel til kreds 9 skue ikke;-):engel:... hvor jeg stiller med Freya i Åben og Joey i champ.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Hold op hvor er han gude smuk.. han er smækker lækker, ja han er så...

Kan godt forstå at du glæder dig helt vildt.. Det er den bedste beslutning:mrgreen:

1000 gange tillykke, krydser fingre for at I snart kan hente ham hjem, så ventetiden ikke bliver alt alt for lang!

Jeg glæder mig til opdateringer og en masse smukke billeder af dem begge:blink:

Endnu engang tillykke:banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites