potil Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg ville jo købe Applaws til Flipsedyret og fandt det hos Petfoodnord, de havde så også en gratis velkomstpakke og HOLD DA OP!!! 13 foderprøver 2 lækkerier til flipsen 1 pakke Toffifee til den gumpetunge! - også det Applaws som jeg købte, hele molevitten 140,- :5up::5up::5up: Dem vil jeg nok blive ved at handle med tror jeg :banan: overfloden: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Jeg ville jo købe Applaws til Flipsedyret og fandt det hos Petfoodnord, de havde så også en gratis velkomstpakke og HOLD DA OP!!! 13 foderprøver 2 lækkerier til flipsen 1 pakke Toffifee til den gumpetunge! - også det Applaws som jeg købte, hele molevitten 140,- :5up::5up::5up: Dem vil jeg nok blive ved at handle med tror jeg :banan: overfloden: Hvad var det du sagde linket var Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvad var det du sagde linket var ¨ Når jeg googler det, får jeg det her link petfoodnord.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Hvad var det du sagde linket var det er dem her petfoodnord.dk Det er jo helt vildt :klap: jeg nåede ikke at forevige Flipsedyrets udtryk, men det var guld værd!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 hold da op det er god kundeservice :5up: Første gang vi bestilte over nettet fik vi en plastikdims vi stadig ikke ved hvad er og anden gang fik vi kattemad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Jeg ville jo købe Applaws til Flipsedyret og fandt det hos Petfoodnord, de havde så også en gratis velkomstpakke og HOLD DA OP!!! 13 foderprøver 2 lækkerier til flipsen 1 pakke Toffifee til den gumpetunge! - også det Applaws som jeg købte, hele molevitten 140,- :5up::5up::5up: Dem vil jeg nok blive ved at handle med tror jeg :banan: overfloden: Toffifee?! SÅ kan man da ikke gå galt i byen. Ja, sådan kan man også holde på kunderne... Bare der nu ikke sidder nogle langsomme hundeejere derhjemme og fodrer deres hunde med toffifee nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 hold da op det er god kundeservice :5up: Første gang vi bestilte over nettet fik vi en plastikdims vi stadig ikke ved hvad er og anden gang fik vi kattemad haha.. hvor var det henne? Toffifee?! SÅ kan man da ikke gå galt i byen. Ja, sådan kan man også holde på kunderne... Bare der nu ikke sidder nogle langsomme hundeejere derhjemme og fodrer deres hunde med toffifee nu. Flipsedyret, har en svaghed for Twist, så har nok mit Toffifee i fred :slem::klap: min tante gav hundene guldkarameller... dem kunne de gnaske længe på - det var inden foder-åbenbaringen selvfølgelig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 haha.. hvor var det henne? Første gang var vist ved Petdreams - det lignede lidt en frisbee, men formen var forkert anden gang var zooplus vi havde kun bestilt hundeting, men de mente åbenbart at vi manglede kattemad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 jeg har straks bestilt lidt foder m.m. tak for linket:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Tak for linket. Det må lige undersøges nærmere, det sted :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 :5up: Kanon... Bestilte velkomstpakken 13:36 og 14:25 er den registreret hos GLS... sådan.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Også var det lige før at Flipsedyret brød ud i sang den her sang [media]http://www.youtube.com/watch?v=wM89T74MPnE&feature=related[/media] .... da han fik serveret Applaws :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Jeg fik min pakke igår.. Fine smagsprøver :5up: Men ingen knasere og ingen Toffifee... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst michaelhjulskov Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Jeg fik min pakke igår.. Fine smagsprøver :5up: Men ingen knasere og ingen Toffifee... Først tusind tak fordi I skriver så pænt om os herinde, det er vi glade for og stolte af. Vi gør meget for at opføre os pænt og betjene vores kunder super godt. derfor er det altid rart at høre at kunderne er tilfredse. :banan: Kære BassilBerner Vi har bemærket at du skriver at du ikke har fået chokolade i din velkomstpakke. Det er en fejl :damn: Du skal selvfølgelig have en menneskegodbid ligesom alle de andre kunder får. Venligst, næste gang du bestiller hos os, skriv i kommentarfeltet at vi vist glemte at sende chokolade. Eller send os en mail eller ring på kundeservice. Så skal jeg love dig at du får det Fortsat god dag og endnu en gang tusind tak for de pæne ord til alle Mvh Michael Hjulskov Kundeservice v/ Pet Food Nord Pet Food Nord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Tak for linket. Nu har jeg bestilt og er vældig spændt på velkomstpakken, nå ja og om PellePelle gider æde Applaws Kattene får også lidt, men ingen velkomstpakke til dem Toffifee, Toffifee, Toffifee :klap: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Først tusind tak fordi I skriver så pænt om os herinde, det er vi glade for og stolte af. Vi gør meget for at opføre os pænt og betjene vores kunder super godt. derfor er det altid rart at høre at kunderne er tilfredse. :banan: Kære BassilBerner Vi har bemærket at du skriver at du ikke har fået chokolade i din velkomstpakke. Det er en fejl :damn: Du skal selvfølgelig have en menneskegodbid ligesom alle de andre kunder får. Venligst, næste gang du bestiller hos os, skriv i kommentarfeltet at vi vist glemte at sende chokolade. Eller send os en mail eller ring på kundeservice. Så skal jeg love dig at du får det Fortsat god dag og endnu en gang tusind tak for de pæne ord til alle Mvh Michael Hjulskov Kundeservice v/ Pet Food Nord Pet Food Nord Hårh hvor fint.. Nu venter jeg bare, og hååååber på de begynder at føre Applaws tørkost.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Prinsen Romo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Tak for linket, så har vi også bestilt lidt blandet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Jeg bestilte hundemad (plus det løse for ca 250 kr ) i lørdags og det kom i går... Læææææækker chokolade :mums: Nala synes det var en fest bare at åbne kassen :klap: Og ved godt det ikke har noget med petfoodnord at gøre, men GLS-manden var heeeeelt vild med Nala, selvom hun gøede lidt af ham Mig: "hun gør altså ikke noget. Hun passer bare på mig" GLS-manden: "Jeg er heller ikke bange for hunde! Hold da op du er en flot én!" (rækker håndryggen frem mod Nala) Mig: " tak skal du have :blink:" GLS-manden: "ha ha ha det var nu hunden :lol:" Mig: " Nå, men du må også være en travl mand!!" :blink: Han var rigtig sød og venlig og med en god portion humor!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Også var det lige før at Flipsedyret brød ud i sang den her sang [media]http://www.youtube.com/watch?v=wM89T74MPnE&feature=related[/media] .... da han fik serveret Applaws :banan::banan::banan::banan: Hvad er det på billedet ? Hundemad ? Knasere eller ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hvad er det på billedet ? Hundemad ? Knasere eller ?!? ja mad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Hvad er det på billedet ? Hundemad ? Knasere eller ?!? Det er vådfoder og det er lækkert siger han! :banan: - og han kommer til fise som en anden lille fin dame af det :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 Det er vådfoder og det er lækkert siger han! :banan: - og han kommer til fise som en anden lille fin dame af det :stupid: fine damer fiser da ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 fine damer fiser da ikke jow.. sådan her CreateFarts.com - Create A Fart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 fine damer fiser da ikke Neej, vi afgår muligvis en vind i ny eller næ - eller en semiblid brise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 24, 2010 Rapporter Share Besvaret November 24, 2010 :5up: har også planlagt at købe derfra næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts