Hop til indhold

Recommended Posts

Som mange har læst i andre tråde jeg har skrevet, så har mine forældres hund (howavart) haft en masse problemer.

- Hud sygdom.

- Adfærds problemer, kan ikke med andre hunde eller fremmede mennesker, kan ikke gå ture uden at være nervøs.

Min fars kone har meget gerne ville have Luffe aflivet, men min far har været svær at overtale. Da han ikke rigtig har ville se hvor alvorligt problemerne faktisk har været.

Men de har været så uheldige at deres kloak under huset er knækket sammen, og har fået rotter. Så nu skal de genhuses i et sommerhus i Dalby huse, i ca. 2 mdr (hvad der er blevet fortalt indtil videre..)

- Og det er iorden at tage hund med i huset, men mine forældre er nervøse for hvordan Luffe vil tage det, da han kun føler sig tryg hjemme hos sig selv.

De har snakket en masse med dyrelægen, og hun kom med en masse foreslag såsom: han kunne komme på lykkepiller og kan komme i bur når han er alene hjemme.

Og det har åbenbart åbnet min fars øjne op, og de er nu kommet frem til at Luffe skal aflives den dag de flytter i sommerhus. :megaked:

Det er pisse hårdt at få afvide, men vidste det ville ske før eller siden. Og jeg ved min lille dreng vil få det meget bedre oppe i hundehimmelen, end at leve som et nervevrag.

I får lige lidt billeder af ham :hjerte:.

1158589080.jpg

1158591090.jpg

1158590983.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i bare søde.

Og ja han er gudesmuk :hjerte:.:hjerte:

1158591068.jpg

- Sidder bare her med tåre i øjnene, men så længe han bare får det meget bedre end han har det nu, så er det godt. :cry:

han er smuk :lun:

en svær beslutning at tage....puha...

og du er ikke den eneste med tåre i øjenkrogen (men det holder jeg uden for tråden her)

Link til indlæg
Del på andre sites

han er smuk :lun:

en svær beslutning at tage....puha...

og du er ikke den eneste med tåre i øjenkrogen (men det holder jeg uden for tråden her)

Mange tak, det var dengang hans pels var flot :lun:.

Nu er den desværre meget ulet og mat pga. hudsygdommen :cry:..

Og nej det ved jeg at jeg ikke er.

Men har sagt til mine forældre at de gerne må låne De luxe :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites