Gæst JulieHansen Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hej, jeg sad lige og tænkte, på hvad jeg hader ved min hund. & ville høre, hvad andre folk herinde, kan li & ikke li' ved sin hund Min: + = Glad når jeg kommer hjem. + = Lærnem + = Gør ting for en, ikke for godbidder + = Ikke særlig krævende, meget stille og rolig, hvis man ikke giver ham opmærksomhed. + = Kan gå uden snor. + = Har sine engledage. + = Gør ikke særlig meget hjemme, faktisk kun efter kl. 00, hvis han hører nogen. + = Rigtig sjov, og fuld af krudt. - = dårlig koncentration. - = Gør af andre hunde, fordi han vil over til dem. - = Ikke særlig madglad.. Buuuh! - = Har sine døvedage. - = Ikke særlig legesyg, synes at legen bliver kedelig efter 2 min. - = Når han ser andre hunde, lukker han fuldstændig af. Ja, det var mange. - skriver flere, hvis jeg kommer i tanker om nogle.. Hvad så med jeres? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 (:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2010 Jeg tror måske det er fordi der næsten lige har været en lignende tråd jeg skal lige se om jeg kan finde den til dig... http://www.hunde-forum.dk/debat/19243-plus-og-minus-ved-din-hund.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts