Siri Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Måske har jeg lagt det her indlæg det forkerte sted? Anyway, har du tid, overskud og lyst til en killing, så hjælp Kattens Værn i Aalborg, der har ni killinger til aflivning: Katte afleveret til aflivning - Aalborg - Nordjyske.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Kattene har alle fået hjem :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Perfekt.. så blev jeg ikke lokket til at tage til Ålborg:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Det var godt at høre! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Det er bare helt perfekt. Tænk at man kan få sig til at aflevere ni katte stuvet sammen i en transportkasse! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Det er bare helt perfekt. Tænk at man kan få sig til at aflevere ni katte stuvet sammen i en transportkasse! Mennesket er nogle gange en grum ting:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Sikke en skøn nyhed Jeg havde det temmelig skidt, da jeg så artiklen og sendte den også videre til alle jeg kender i nærheden af internatet. Men herfra sjællandssiden er det svært at gøre så meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Årh gudskelov... Godt der trods alt findes mennesker med hjertet på det rette sted. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Godt at høre :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts