Gæst Ida Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Ja det er måske et ondssvagt spørgsmål. Men jeg havde end ikke tænkt over det inden vi fik Sofus. Til gengæld så synes jeg ofte når Sofus står stille, ekempelvis til træning, så kravler han op på vores sko og står. Han gør det ikke om sommeren, så kan det tænkes at han rent faktisk fryser på poterne, han kan nemlig også finde på det selvom han har dækken på? og skal jeg bare ignorere det eller er der noget jeg kan gøre?:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Jeg er ret overbevist om at hunde godt kan fryse på poterne, men at der skal en del til. hvad du kan gøre, evt. have et tæppe med som han kan stå på når I står stille, eller købe ham et par sko. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ida Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 :slem:Hihi... tror han ville glo mærkeligt på mig hvis han fik sko på.:slem: Jeg tror jeg prøver med et tæppe, men tænker det ikke hjælper så meget når det er vådt:blink: Man burde opfinde en voks der isolerer trædepuderne:rolleyes: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 :slem:Hihi... tror han ville glo mærkeligt på mig hvis han fik sko på.:slem: Jeg tror jeg prøver med et tæppe, men tænker det ikke hjælper så meget når det er vådt:blink: Man burde opfinde en voks der isolerer trædepuderne:rolleyes: Jeg har sådan et vandtæt tæppe til Luna, så vandet ikke kan trænge op igennem det. Og sidste vinter var det et stort hit, alle de andre hunde kæmpede om at få lov at stå på det så snart vi ikke stod på det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Eller du kan købe sådan et liggeunderlag og skære i passende størrelse - det er jo isolerende :5up: Jeg har klinkegulv ved min computer og ingen gulvvarme - jeg bruger det til at sætte mine fødder på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Venus222 Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Jeps, i vinters frøs Asta så meget om futterne at jeg overvejede at købe sko til hende. Men det tror jeg nu nok ville få hende til at nedlægge veto mod gåture. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts