Amocca Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Sad lige og kiggede annoncer på gipote og faldt over ham her, han mindede mig sådan om flipsedyret, så jeg blev nødt til at poste ham her [ATTACH]33710[/ATTACH] Blandingshunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Sad lige og kiggede annoncer på gipote og faldt over ham her, han mindede mig sådan om flipsedyret, så jeg blev nødt til at poste ham her [ATTACH]33710[/ATTACH] Blandingshunde Hårh de kunne jo nærmest være brødre!!! :lun: nej hvor er han sød!! Flipsedyret ligner godt nok meget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 ...men jeg kan jo ikke have to dampdyr boende her :hmm: Amocca -skal du ikke ha' et Flipsedyr-wannabe? :slem: - sådan en lille brogede sag med krudt i røven og knald i låget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 ...men jeg kan jo ikke have to dampdyr boende her :hmm: Men det er jo bare at stille sig op af væggen, når de kommer løbende. Og så tage stilletterne på, på gåturen, så man virkeligt kan sætte hælene i den bløde jord og stå fast Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Men det er jo bare at stille sig op af væggen, når de kommer løbende. Og så tage stilletterne på, på gåturen, så man virkeligt kan sætte hælene i den bløde jord og stå fast hahaha.. ja selvfølgelig, men det kan også være at de simpelthen ophæver hinanden, så jeg kunne ende med to helt apatiske kræ - det kunne godt nok være sjovt at have to så ens hunde, der er så forskelligt sammensat :klap::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Ha, det ER jo en flips! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Ha, det ER jo en flips! :klap: Flipsedyr junior :banan::klap::hjerte: Amocca: ham skal du da ha'! :slem::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Flipsedyr junior :banan::klap::hjerte: Amocca: ham skal du da ha'! :slem::hjerte: neej, han er voksen og skal omplaceres nu... jeg skal have en hvalp - til sommer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 neej, han er voksen og skal omplaceres nu... jeg skal have en hvalp - til sommer... Ja du skal.. :blink: - og jeg skal også vente til næste år... selvom at det kunne være ret sjovt med sådan to kolbøtter, men har vist ikke lige overskuddet til to spediing-dyr tror også at mine underboer ville dåne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Ja du skal.. :blink: - og jeg skal også vente til næste år... selvom at det kunne være ret sjovt med sådan to kolbøtter, men har vist ikke lige overskuddet til to spediing-dyr tror også at mine underboer ville dåne Så ville du da have fred for dem så længe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts