Gæst spix Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Jeg synes min knap 5 mdrs hvalp hviler meget i øjeblikket, mere end for en måned siden - han virker træt synes jeg .......... han laver overhovedet ikke ballade indendørs - han blev bidt af en flåt i sidste uge så jeg er muligvis bare overekstra obs................. Men når vi laver noget sammen er han livlig og glad, ude som inde - det er ikke sådan at han ikke gider. Er der nogen herinde der har et bud på hvor meget en halvstor hvalp sover om dagen? Jeg regner med han sover hele natten ,så sammenlagt er han i hvile omkring 20 21 timer i døgnet??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Som jeg husker det, så er det ganske normalt at en fem måneders hvalp sover så meget, der sker jo enormt meget i deres krop lige nu, og det er trættende for dem. så hvis han ellers virker glad og fuld af gå på mod, så ville jeg ikke være så bekymret. Men dog ville jeg holde øje med ham, og hvis han helt holder op med at lave ballade og i det hele taget forbliver en dejlig velopdragen hund , så ville jeg nok lige tjekke op på det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 ok, tak, ja tænk hvis det bliver et problem at han er for velopdragen:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Skipper er 6½ måned nu og for nogle uger siden var jeg også lettere bekymret over hvor meget han sov/hvilede. Det var præcis som du beskriver med at han var frisk nok når vi legede eller skulle noget men ellers var han MEGET rolig. Vi vlagte at se tiden an og efter 1-2 uger var han frisk og frejdig som altid jeg tænker om det kan være en form for vokseværk altså at meget af energien går til at vokse Men som Lonny siger hvis det fortsætter ville jeg også lige være obs på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 ok, tak,ja tænk hvis det bliver et problem at han er for velopdragen:lun: Med så unge hunde er det et faretegn hvis de er for artige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 ja det er lige det med faserne- man skal opdage når en ny fase sætter ind. Han er også vokset 20 cm på 10 uger og taget 11 kg på- det er noget af en flyvetur- og så ser han endda lidt småtynd ud ......hmf:shock: Ja det er noget jeg ville bekymre mig om ,hvis der kun var overskud til at lystre, men man får også bare hurtigt ideer når der har været flåtbid,hævelser mm inde i billedet- fordi normaladfærd på en hvalp kan være svær at bestemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Camijo Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Hej Jeg har det på samme måde som du beskriver. Sofus er en stor golden retriever på 4 måneder og han er også i en periode hvor han simpelthen sover hele tiden. Når jeg så pisker en stemning op bliver han selvfølgelig legesyg og når vi går tur eller er i skoven er han super frisk, men når der ikke lige sker noget, så snork sover han igen. Eller ligger i sin kurv og følger med i livet i huset Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Oktober 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2010 Det er så fedt med sådan en lille glædespreder i huset :-D:-D:-D:-D:-D:-D og måske er det bare fordi man ikke kan få nok af perlen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts