Hop til indhold

Label til k9 med eget navn!


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Jeg har længe ønsket mig et labelsæt til Cajsas k9 sele med hendes navn, som jeg jo synes er det sejeste og fedeste navn ever :lol:

Og nu har jeg fundet det!

Når huset bliver solgt, og jeg bliver rig, skal jeg helt klart have bestilt et sæt!

 

Labels til K9 Powersele - Julius K-9 Powersele - BroderiShop.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har længe ønsket mig et labelsæt til Cajsas k9 sele med hendes navn, som jeg jo synes er det sejeste og fedeste navn ever :lol:

Og nu har jeg fundet det!

Når huset bliver solgt, og jeg bliver rig, skal jeg helt klart have bestilt et sæt!

 

Labels til K9 Powersele - Julius K-9 Powersele - BroderiShop.dk

 

 

Hvor fint. :klap::hjerte:

Men der er nu også en fordel ved at have lettere maskuline labels på sin sele ''bodyguard'' ''power-dog'' osv. (De passer slet ikke til Smilla :lol: men de holder macho hanhundene (eller rettere deres ejere) på behørig afstand. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Hehe, Hugo har labelen med "Superman". Det passer jo gevaldigt til en lille fræk Cairn Terrier.:blink:

Især nu hvor han er nytrimmet og noget af en pistling at se på.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fint. :klap::hjerte:

Men der er nu også en fordel ved at have lettere maskuline labels på sin sele ''bodyguard'' ''power-dog'' osv. (De passer slet ikke til Smilla :lol: men de holder macho hanhundene (eller rettere deres ejere) på behørig afstand. :mrgreen:

 

Cajsa har et sæt med "Bodyguard" :lol: :lol: :lol:

Det får vi mange kommentarer for, når folk kommer hen og Cajsas krop er ved at logre af med hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sejt...

 

tror nu nok de fleste ville glo endnu mere når vi kom med vores dræberhund og samtidig læser navnet "Cujo" ....

hvis de har set den film selvfølgelig.

 

Hehe, det kan godt være folk liiige skifter fortov sådan helt diskret :lol:

 

Cujo skal da have en hvor der står "Tæppetisser" eller noget andet fimset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...