Hop til indhold

Hyrdetræning

Recommended Posts

Gæst Malene Nielsen

Der er mulighed for hyrdetræning ved Havndal (8970).

Træningen henvender sig primært til folk, der gerne vil bruge hunden til arbejde.

Der arbejdes på forskellige flokke/størrelse og forskellige arealer.

Det er 10 lektioner, over 10 uger. Der er få pladser tilbage...

Henvendelse til Emir på 23 82 18 40

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Må man godt komme og kigge igen? Tror ikke det vil være fornuftigt at sætte Pajko på får... :blink:

Det kunne jeg ikke forestille mig andet, end at det er helt OK - de er også blevet rigtig seje til at hyrde... ufatteligt så hurtigt det går :-D

Og nej, det er vist mest henvendt til hunde af hyrdende racer, selvom Pjako sikkert syntes det kunne være en fest :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne jeg ikke forestille mig andet, end at det er helt OK - de er også blevet rigtig seje til at hyrde... ufatteligt så hurtigt det går :-D

Og nej, det er vist mest henvendt til hunde af hyrdende racer, selvom Pajko sikkert syntes det kunne være en fest :lol:

Yes...! Du skriver bare hvornår I træner og så må jeg se om jeg har fri.. Og så skal jeg nok tage billederne fra sidst med på cd'er :-D

Tror faktisk Pajko vil rende skrigende den modsatte vej. Han er ret bange for husdyr, der er større end ham selv... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites