Gæst Malene Nielsen Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Der er mulighed for hyrdetræning ved Havndal (8970). Træningen henvender sig primært til folk, der gerne vil bruge hunden til arbejde. Der arbejdes på forskellige flokke/størrelse og forskellige arealer. Det er 10 lektioner, over 10 uger. Der er få pladser tilbage... Henvendelse til Emir på 23 82 18 40 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Skulle måske lige nævne, at jeg selv træner ved Emir og har kun positive ting at sige om træningen - masser af udfordringer til både hund og fører. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Må man godt komme og kigge igen? Tror ikke det vil være fornuftigt at sætte Pajko på får... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Må man godt komme og kigge igen? Tror ikke det vil være fornuftigt at sætte Pajko på får... :blink: Det kunne jeg ikke forestille mig andet, end at det er helt OK - de er også blevet rigtig seje til at hyrde... ufatteligt så hurtigt det går Og nej, det er vist mest henvendt til hunde af hyrdende racer, selvom Pjako sikkert syntes det kunne være en fest Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Det kunne jeg ikke forestille mig andet, end at det er helt OK - de er også blevet rigtig seje til at hyrde... ufatteligt så hurtigt det går Og nej, det er vist mest henvendt til hunde af hyrdende racer, selvom Pajko sikkert syntes det kunne være en fest Yes...! Du skriver bare hvornår I træner og så må jeg se om jeg har fri.. Og så skal jeg nok tage billederne fra sidst med på cd'er Tror faktisk Pajko vil rende skrigende den modsatte vej. Han er ret bange for husdyr, der er større end ham selv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Må man godt komme og kigge igen? Tror ikke det vil være fornuftigt at sætte Pajko på får... :blink: Det kunne være hyggeligt, hvis du kom og kiggede igen (og tog flere af dine flotte billeder) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Det kunne være hyggeligt, hvis du kom og kiggede igen (og tog flere af dine flotte billeder) Det vil jeg gerne.. I skriver bare hvornår og hvor det er, så kommer jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Det vil jeg gerne.. I skriver bare hvornår og hvor det er, så kommer jeg På torsdag kl... det kan jeg ikke helt huske... 17:00..16:45?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Uh, det lyder jo spændende - men bare liidt for langt væk:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 På torsdag kl... det kan jeg ikke helt huske... 17:00..16:45?! Super... Så tager jeg bare Pajko med i bilen og så kører vi til træning bagefter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Dejligt at I kan flytte får helt deroppe langt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts