Gæst Lolouba Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hej med jer! Rikke aka Plychen mente ikke jeg kunne leve uden dette site så her er jeg :blink: For dem af jer der ikke kender mig i forvejen er jeg en agility-gal fynbo. Jeg har 3 hunde, 2 border terriere og nyeste skud på stammen 1 border collie. Border terrierene dyrker jeg en masse agility med. Nyeste bedrift er en 2. plads til DcH's DM og en 5. plads til fælles dm. Border collien er i skrivende stund godt 5 mdr gammel. Han dyrker lidt hvalpe lydighed og diverse øvelser hans mor finder sjove. Planen er en lp1, hyrdning og senere hen agility. Jeg håber at få en masse spændende timer i jeres selskab! Mvh. Louise aka Lolouba Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Hej med jer! Rikke aka Plychen mente ikke jeg kunne leve uden dette site så her er jeg :blink: For dem af jer der ikke kender mig i forvejen er jeg en agility-gal fynbo. Jeg har 3 hunde, 2 border terriere og nyeste skud på stammen 1 border collie. Border terrierene dyrker jeg en masse agility med. Nyeste bedrift er en 2. plads til DcH's DM og en 5. plads til fælles dm. Border collien er i skrivende stund godt 5 mdr gammel. Han dyrker lidt hvalpe lydighed og diverse øvelser hans mor finder sjove. Planen er en lp1, hyrdning og senere hen agility. Jeg håber at få en masse spændende timer i jeres selskab! Mvh. Louise aka Lolouba Heeeeej Louise!!!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lolouba Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Heiiii Anna!! Sjovt at gense mange af "hundetosserne" på flere af disse sites Er du blevet afhængig endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lolouba Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Nåå jeg er forresten også agility træner og nu må jeg afsted for at træne mit hold... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Heiiii Anna!! Sjovt at gense mange af "hundetosserne" på flere af disse sites Er du blevet afhængig endnu? Ja det er sjovt, man finder altid nogle man kender i forvejen! Afhængig...? Njjaaaaaaeeeeehhhh..... :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 :hmm:Jeg forstår jo ikke hvordan i kunne undvære H-F:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Velkommen til - og gerne billeder af hundene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Velkommen til . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Haaaaarj Louise:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lolouba Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Velkommen til - og gerne billeder af hundene Gerne (hvis jeg dog bare kunne finde ud af det...) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Hvis du har billederne liggende på din computer, trykker du bare på 'Vedhæftninger'... det er den knap der ligner en papirclips oppe over beskedfeltet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Der er billeder af Puma i René's tråd fra dch i Frederikssund:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lolouba Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Den siger bare "Uploader filer - vent venligst" men der sker aldrig noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Den siger bare "Uploader filer - vent venligst" men der sker aldrig noget? Prøv at tjekke, om dine billeder overskrider maks. størrelsen for tilladte filer ... hvis de gør, kan du enten komprimere dem eller up loade dem via en online host, photobucket eller lign. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 Den siger bare "Uploader filer - vent venligst" men der sker aldrig noget? Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig - jeg er lidt af en computermongol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 :hmm:Jeg forstår jo ikke hvordan i kunne undvære H-F:mrgreen: Nej vel!? Velkommen tiiiil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 7, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2010 velkommen til altid godt med flere agility-gale herinde og ja vi kan godt lide billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stinne og Hugo Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Hej Louise - velkommen til. Regner med at du meget meget snart smider nogle nye billeder på, så vi kan se hvor langbenet smuksakken er blevet:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts