Gæst Kurt Hartmann Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Hej jeg hedder Kurt og er en lykkelig ejer af Collie han på 5år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Hej Kurt :vinken: velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Velkommen:mrgreen: Må man se billeder af vuf? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kurt Hartmann Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Hej med dig, jeg er nybegynder og skal lige finde ud af hvordan det virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kurt Hartmann Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Du skal nok få ham at se skal lige finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Velkommen til, Kurt:vinken: Håber du bliver glad for forummet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tilde Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Velkommen her til hunde-forum:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 8, 2010 Dejligt med nogle flere collier! Glæder mig til at se billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Velkommen! Jeg har også en langhåret Collie! Glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Velkommen til Når du skriver et indlæg, så kan du scrolle ned på siden, så kommer der en boks hvor der står opload filer, her kan du så oploade dine billeder, så de kommer med i indlægget :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kurt Hartmann Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Tak det vil jeg prøve Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kurt Hartmann Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 hvor ser den dejlig ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts