Hop til indhold

Recommended Posts

Nu er der jo kun 2 måneder til at de begynder at fyre fyrværkeri af og som en ansvarlig hunde ejer støvede jeg min lyd cd af og satte den på.

Og hvad gør Bella ??? Hun rejser sig fra kurven i stuen, kikker bebrejdene på mig og går ind i sove værelset.

Så kan jeg sidde her i støjen af raketter, skud og torden vejr.

Manden grinede og fulgte efter hunden og tændte for fjernsynet inde i soveværelset..

Tror det eneste problem vi får til jul / nytår er mig :stupid:

Hvad med jer andre, "træner" i hundene op til nytår ?

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov: Ha ha griner.....

Vores hund er ikke bange for raketterne, men hun er aldrig alene denne aften. Det første år vi havde hende, blev jeg tæt ved hende, og var meget rolig, og viste hende, at dette var ok.. Vi har ikke trænet hende, men hun er nu heller ikke en hund der er bange for lyde, så måske det også for jer bare går helt af sig selv..

Det kunne det da tyde på, når hun bare forlader dig midt i larmen, hi hi.:lol:

- Men synes da det er fedt, at du allerede nu tænker over det, så man evt kunne forebygge en angst for raketterne :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Os her i København har jo faktisk glæden af, at Tivoli tit fyrer fyrværkeri af om lørdagen - indtil nu har Motor ikke reageret specielt meget på det :-D

Sidste år trænede vi det ret meget, selve nytårsaften hængte jeg et tykt gardin op i soveværelset og så sad jeg der med hunden og katten en halv times tid omkring midnat, de tog det heldigvis helt roligt.

Link til indlæg
Del på andre sites