JeanetteH Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ja vi var jo sammen med en veninde og hendes hunde i dag. Hun dyrker selv dogdancing og har dermed en ganske god lydighed på sine hunde. Hun gav mig så nogle tips om det at Luna hænger i fri ved fod.. Og sårn leg generelt. Hun havde jo dette - i Luna's øjne - perfekte legetøj med.. Og det brugte vi så også i forbindelse med fri ved fod.. Her er lidt billeder. De er alle taget af Helle, mens jeg fjollede rundt:engel: Først med kamera og hundehvalp:lol: Fri ved fod : Bonus - ruskeleg: Og løbe, løbe, løbe Og posering Ups det blev til en del, sorry:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Sikke nogle dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Sikke nogle dejlige billeder Tusind tak:-D Vi havde det rigtig sjovt:-D Og du kan nok forstå hvorfor min jagt på det tov er så intens:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Hvor herligt, det ser da ud til at I havde en fest i dag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Jeg tænker lidt, ang. det tov... Tror du det er så nødvendigt at der er en bold på?! For hun har, på ingen af billederne, bolden i munden. Enten holder hun ved siden af bolden, eller også så holder du ved siden af bolden. Måske hun ville kunne lide et af de der flettede fleecetove??? Jeg har et du gerne må teste teorien med :blink: Og en bunke andet træningslegetøj, som du kan teste på hende, og som jeg ved hvor er købt hvis noget af det skulle være et hit :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Hvor herligt, det ser da ud til at I havde en fest i dag! DET havde vi Jeg er stadig helt høj:lol: Jeg tænker lidt, ang. det tov... Tror du det er så nødvendigt at der er en bold på?! For hun har, på ingen af billederne, bolden i munden. Enten holder hun ved siden af bolden, eller også så holder du ved siden af bolden.Måske hun ville kunne lide et af de der flettede fleecetove??? Jeg har et du gerne må teste teorien med :blink: Og en bunke andet træningslegetøj, som du kan teste på hende, og som jeg ved hvor er købt hvis noget af det skulle være et hit :blink: Nææh det kan sagtens være det bare er tovet (eller de andre hunde, der var med.. i baggrunden), men det var bare nemmere at kaste langt for mig:mrgreen: Vi har et flettet fleecetov og det er slet ikke det samme.. Men jeg har jo altså ikke prøvet det udendørs:hmm: Vi har også et tov med knuder på.. ala det samme med bolden, bare uden bold:mrgreen: Uh.. jeg vil gerne prøve nogle af de ting, det ville være fedt at finde noget forskelligt, jeg kunne tænde hende med.. Og som jeg ved, kan købes i DK:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 DET havde vi Jeg er stadig helt høj:lol: Nææh det kan sagtens være det bare er tovet (eller de andre hunde, der var med.. i baggrunden), men det var bare nemmere at kaste langt for mig:mrgreen: Vi har et flettet fleecetov og det er slet ikke det samme.. Men jeg har jo altså ikke prøvet det udendørs:hmm: Vi har også et tov med knuder på.. ala det samme med bolden, bare uden bold:mrgreen: Uh.. jeg vil gerne prøve nogle af de ting, det ville være fedt at finde noget forskelligt, jeg kunne tænde hende med.. Og som jeg ved, kan købes i DK:mrgreen: Der er jo træf i Glumsø d. 16. Okt. :slem: den store kasse med træningsting, kan snildt være i bilen - og ja jeg skrev rigtigt, store kasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Hvor er de bare gode. Og hvor ser i bare ud til at have hygget jer.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Rigtig gode billeder og jeg synes det er dejligt at se at I begge to har det sjovt. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Der er jo træf i Glumsø d. 16. Okt. :slem: den store kasse med træningsting, kan snildt være i bilen - og ja jeg skrev rigtigt, store kasse Hvis jeg kan låne bilen, så kommer vi... Men det ved jeg først omkring fredag.. Hårh så skal vi teste lunsedunse:lol: Hvor er de bare gode. Og hvor ser i bare ud til at have hygget jer.:blink: Tak (selvom jeg ikke kan tage credit for disse billeder egentlig:lol:) Ja vi gjorde så Jeg har faktisk ikke ret mange billeder med os begge to på:hmm: Rigtig gode billeder og jeg synes det er dejligt at se at I begge to har det sjovt. :5up: Mange tak, det er ret sjovt at se sig selv.. Og det er jo fedt at opdage noget andet end guffer kan tænde hende:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2010 Åhr, hvor er I seje! Og hey? Hun hopper jo! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ren hygge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejlige billeder - og rart at se at det for engang skyld er dig, sammen med Luna FORAN kameraet :5up: Hun ser da ud som en rigtig pjattehund og hun hopper Du må da helt klart have sådan et reb med bold, for hun tænder da helt vildt på det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 hvor er hun lækker (luna) og man kan se hun har tabt sig på det sidste billed Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Åhr, hvor er I seje! Og hey? Hun hopper jo! :klap: Taark Ja, og højt sgu:shock: Ren hygge Oss i den grad:lol: Dejlige billeder - og rart at se at det for engang skyld er dig, sammen med Luna FORAN kameraet :5up: Hun ser da ud som en rigtig pjattehund og hun hopper Du må da helt klart have sådan et reb med bold, for hun tænder da helt vildt på det Taark:-D Ja hun bliver jo helt vild:shock::lol: Samtidig med at man skulle passe på ikke at jokke på hvalp, skulle man også passe på sine fingre.. IKKE en nem opgave:mrgreen: hvor er hun lækker (luna) og man kan se hun har tabt sig på det sidste billed Tusind tak, ja hun har nemlig:-D og tak fordi du lægger mærke til det:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Taark Ja, og højt sgu:shock: Jeps! Har du så fundet ud af, om hun må, sådan rigtig og ikke kun en sjælden gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Jeps! Har du så fundet ud af, om hun må, sådan rigtig og ikke kun en sjælden gang? Nej, vi skal til massør i morgen, så der spørger jeg:-D Men i går ville hun have bidt mig i fingrene, hvis jeg ikke havde løftet armen:shock::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hold da op hun ser godt ud på det sidste billed. Jeg er altså ligeglad med hvad menneskerne nede i jeres center siger, hun er IKKE tyk hun er smuk 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 åårh Luna ser bare ud til at hygge sig SÅ meget :hjerte: dejlige chokolade bjørn altså 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Herlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Nej, vi skal til massør i morgen, så der spørger jeg:-D Men i går ville hun have bidt mig i fingrene, hvis jeg ikke havde løftet armen:shock::lol: Oka - så er jeg spændt på svar :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Oka - så er jeg spændt på svar :blink: Skal se om jeg husker at spørge:oops: Men mon ikke.. Ellers sender jeg hende en sms:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hold da op hun ser godt ud på det sidste billed. Jeg er altså ligeglad med hvad menneskerne nede i jeres center siger, hun er IKKE tyk hun er smuk MEGET ENIG :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Yay billedspam af skønne Luna :lun: Og hvor har I det sjovt!!! Det er altid skønt med glade gå-ture-billeder - det kan man ik få nok af :klap: Og Luna er SÅ smuk :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hold da op hun ser godt ud på det sidste billed. Jeg er altså ligeglad med hvad menneskerne nede i jeres center siger, hun er IKKE tyk hun er smuk Tusind tak:-D åårh Luna ser bare ud til at hygge sig SÅ meget :hjerte: dejlige chokolade bjørn altså Tak:-D Ja jeg tror vi begge hyggede:-D Herlige billeder:lun: Taark:-D Yay billedspam af skønne Luna :lun: Og hvor har I det sjovt!!! Det er altid skønt med glade gå-ture-billeder - det kan man ik få nok af :klap: Og Luna er SÅ smuk :hjerte: Tusind tak, og nej, det har du helt ret i:-D Jeg må få Helle med på ture noget oftere:-D Tusind tusind tak for roserne alle sammen, jeg synes jo bestemt heller ikke at hun er tyk mere:-D Der mangler lidt, men det kommer henad vejen:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts