Gæst JulieHansen Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ja, lige et positivt indlæg fra mig. Ja, vi fik vores Japansk spids, havde han et problem med at løbe efter støvsugeren og gø af den... Vi prøvede alt sige nej, lege med hans legetøj imens jeg støvsugede, alt. Det hjalp lidt, men så kom jeg i tanker om klikkerten, klikkede hver gang han var stille og rolig, så nu, gør han ikke, kun hvis den kommer FOR tæt på, det er også iorden - & han er 6 mdr - næsten da :] Hvor dejligt at kunne støvsuge i ro :5up: & dejligt at kunne se at træningen giver pote. (: Andre der har nogle gode historier? Vil rigtig gerne høre dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hvor er det bare godt gået :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hvor flot! :5up: Vi havde et lignende problem, da Møffe var lille Han gøede, knurrede og sprang rundt om støvsugeren. Jeg gjorde det, at jeg "dækkede ham af" og så klikkede jeg ellers og gav godbidder i en lind strøm for, at han blev liggende roligt - og yes, her lykkedes det også :5up: Idag flytter han sig fra den, hvis den kommer ind for ½meters afstand af ham og ellers er han bare græsk-katolsk :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Synes det er dejligt at kunne støvsuge i fred, uden at en hund rør hele tiden :klap::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Synes det er dejligt at kunne støvsuge i fred, uden at en hund rør hele tiden :klap::klap::klap: Absolut vidunderligt! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts