Gæst Buddha Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 På stranden i dag, i det vildeste tåge. 10 min efter jeg var cyklet afsted igen, brød den store sol ud og alt så helt forårsagtigt ud.. Alle billeder ligger her, Nollike og Buju: Noomi, Samson og Motor Breeeeems Hihihi Samson kan osse se mærkelig ud Hey der hænger noget fast bag på, Noomi You dont get it! Bollocks..... Tror Motor lider af sejrsrus Stolt lille Noomi Og så var turen næsten slut, Noomi endte den med at stikke tæerne ned i noget deeeejligt, vellugtende .. smat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejlige billeder. Ja det var godt nok tåget i morges/formiddag:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja det var godt nok tåget i morges/formiddag:shock: Der ligger ligesom også en grå hinde på de fleste billeder Hov og SE, et spøgelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 skønne billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
doris Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Så var det jer, jeg mødte, syntes godt nok jeg genkendte navnet motor:-D I Øvrigt gode billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Så var det jer, jeg mødte, syntes godt nok jeg genkendte navnet motor:-D I Øvrigt gode billeder Næh hvor sjovt. Din hund er godt nok fin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Sikker nogle herlige billeder:5up: - det ser virkelig sjov og hyggeligt ud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Var i på Amager Strand? Der gik Aina og jeg også tur med hundene i dag, men vi var kloge nok til at vente, til det blev solskin. Dejlige billeder. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Var i på Amager Strand? Der gik Aina og jeg også tur med hundene i dag, men vi var kloge nok til at vente, til det blev solskin. Dejlige billeder. :hjerte: Jeps! Det var morgenfriske Nollike der ville mødes på det ukristelige tidspunkt... jeg kom så også for sent ups. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejlige billeder Men altså, Møffe (og måske også mig ) er altså dybt fornærmerede - hvorfor var vi ikke inviteret?! Og så typisk Noomi at finde en dejlig, "velduftende" smatklat :klap: Det er Noomi, der har lagt sig - og der var pænt vådt og råddent Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Dejlige billeder Men altså, Møffe (og måske også mig ) er altså dybt fornærmerede - hvorfor var vi ikke inviteret?! Og så typisk Noomi at finde en dejlig, "velduftende" smatklat :klap: Det er Noomi, der har lagt sig - og der var pænt vådt og råddent Ja øhh, nok fordi jeg ikke var inviteret til det billede du selv poster Ej, vi har ikke holdt træf eller sådan, ville bare gerne se Noomi, har kun set hende på billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja øhh, nok fordi jeg ikke var inviteret til det billede du selv poster Ej, vi har ikke holdt træf eller sådan, ville bare gerne se Noomi, har kun set hende på billeder Hey! Du var ikke medlem af forum dengang! Og jeg havde ikke engang selv hund endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja øhh, nok fordi jeg ikke var inviteret til det billede du selv poster Der er da træf igen fra stedet, hvor der er meget "snask" - den 14. november (og Motor-mor, hvis du vil med henter jeg jer gerne på stationen igen :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Hey! Du var ikke medlem af forum dengang! Og jeg havde ikke engang selv hund endnu Undskyldninger er der nok af Der er da træf igen fra stedet, hvor der er meget "snask" - den 14. november (og Motor-mor, hvis du vil med henter jeg jer gerne på stationen igen :blink:) Ja hvis jeg ikke skal arbejde eller trække vil jeg gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja hvis jeg ikke skal arbejde eller trække vil jeg gerne :shock::shock: okay.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 :shock::shock: okay.... SLÆDE for h... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Undskyldninger er der nok af Jeps Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Ej hvor er du altså god til at tage billeder Buddha :klap::klap:RESPEKT :5up: Og tak for en super hyggelig tur :banan: Det var bestemt ikke med min gode vilje at det skulle være så tidligt, men jeg skulle på arbejde bagefter, så Noomi havde en deeeejlig dag og synes at ham Motorbøllen er et hit Samson er sjovest ude i Bernstorffparken synes hun Og jep, Noomi er en trøffelgris i forhold til at finde smat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Oktober 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2010 Awww hvor dejligt at se Noomi - det har jeg ventet længe på! Også dejligt at se Motor og Samson selvfølgelig - smukke drenge som er heldige at møde en lækker dame. :hjerte::hjerte::hjerte: Og virkelig flotte billeder af dem! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts