Hop til indhold

Får din hund julegave?


Administrator
 Share

Får din hund julegave  

28 stemmer

  1. 1. Får din hund julegave



Recommended Posts

Gæst mollie-vuffer

Ja mine hunde får julegave. Det første år vi havde Mollie var vi de eneste der ikke gav hende en gave. Så det gør vi fra nu af, vi følte os som de værste hundeforældre.. :shock:

 

Mollie har også haft julekalender, det er så skægt hun vidste godt hvad der skulle ske når vi nærmede os, så det får de nok igen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mollie-vuffer
Alice får julegaver af både os og familien.

 

I år ønsker hun sig: Ekstra hundekurv + gavekort til Tholo og gavekort til ?? - øøhh det kan jeg ikke lige huske :?

 

Hun pakker selv sine gaver ud - det ELSKER hun :D

 

Mollie pakker også selv ud.. Hendes pakker er uden bånd og tape. Det ser så sjovt ud, de skal lige bæres lidt på índen de skal pakkes op. Om sommeren når hun får en gave så spunser hun rundt i hele haven med pakken og så skal den pakkes op.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

JA DA.... Chica er så forkælet, så det fortsætter selvfølgelig i julen.

 

Jeg driver en internetbutik med hundeartikler og Chica er altid meget betaget af vores mange hundeting.. I skulle se hende når jeg går rundt og pakker.. Så skal i se julelys i øjnene ;-)

 

Så i år får hun selv lov til at vælge et par ting.. Jeg tror hun vælger en bestemt slags bamse i vores sortiment som hun altid prøver at stjæle hvis hun kan slippe afsted med det... og vælger hun noget andet tror jeg at vi giver hende bamsen alligevel...

 

mvh Charly

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine får da også julegave. Den ældste på 11½ år. pakker selv op. Hun bliver helt vild og hyler og larmer til hun får flået papiret i stykker.

Min unge hund er det første gang han oplever jul,men han skal også selv pakke op, måske med lidt hjælp fra mig af :D

Link til indlæg
Del på andre sites

JA DA.... Chica er så forkælet, så det fortsætter selvfølgelig i julen.

 

Jeg driver en internetbutik med hundeartikler og Chica er altid meget betaget af vores mange hundeting.. I skulle se hende når jeg går rundt og pakker.. Så skal i se julelys i øjnene ;-)

 

Så i år får hun selv lov til at vælge et par ting.. Jeg tror hun vælger en bestemt slags bamse i vores sortiment som hun altid prøver at stjæle hvis hun kan slippe afsted med det... og vælger hun noget andet tror jeg at vi giver hende bamsen alligevel...

 

mvh Charly

 

Det kan jeg forestille mig:)

Min tidligere hund fik gaver som aktivering: "Skal du ha en ju-le-ga-ve?" -Så vidste han hvad jeg snakkede om, og det var såmænd bare gnaveben eller hundekiks eller en billig bold jeg lige havde krøllet et stort papir omkring.

Så vi brugte julegaver året rundt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt flov.. e050.gif

 

Det ser ud som om Silke er den eneste hund i Dannevang, der ingen julegave får.......

 

Men så kom jeg i tanker om, at vi jo holder "juleaften" når vi er på udstilling. Så får hun lov til at købe liige hvad hun har lyst til: Sidste gang var det et giraffarvet pivekødben. Og forrige gang købte hun en banan, der kunne grynte.. Den MÅTTE hun bare have, sagde hun.. h140.gif

 

Når vi går på loppemarked, så køber hun altid en bamse.. -Som hun selvfølgelig selv bærer hjem... Vi har huset fuldt af bamser. Yndlingsbamsen kommer med i seng om aftenen.. g050.gif

 

Nej, ikke den eneste ! :)

Mine dyr får heller ikke gaver! - De får hvad de har brug for NÅR de har brug for det ! - og er det et nyt ben juleaften, jamen så får de det...

 

Knus Sus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...