Hop til indhold

Ville høre jer andre lidt om ører :)


Gæst Jazzy
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er ny på herinde, men ville lige starte min debut ud med et spørgsmål.

Min lille skat er en blanding af en shih tzu og en dsg. Derfor ved jeg at man ikke helt kan regne med hvordan hun kommer til at se ud. Men da i alle er dsg ejere tænkte jeg at i måske kunne hjælpe. :engel:

 

Min lille pige har haft "hvalpe" øre indtil for en lille uges tid siden, og er nu begyndt at få knæk på ørene :) Men de ser lidt sjove ud, tænkte om i ville have lyst til at dele jeres erfaring med ørene og dets udvikling ?

 

Her lidt billeder af min Jazzy før og efter nye ører :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst MorTilKatja

Jeg har ikke den store forstand på ørene, men jeg tror de kan have begge slags øre, som der er på billedet :)

 

Ellers så prøv at se om du kan finde ud af det på dansk svensk gårdhunde klubs hjemmeside :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maian889
Karla er også en dansk/svensk blanding - ligesom din havde hun hvalpeører som lille

- nu om dage ser de således ud... hun er 2,5 år nu og kan lave de mærkværdigste ørestillinger :mrgreen:

 

amocca-albums-karla-er-ved-blive-stor-picture3985-vi-kan-godt-dele.jpg

 

Haha og så er der serveret :lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst pmr1980
Hej

 

Jeg er ny på herinde, men ville lige starte min debut ud med et spørgsmål.

Min lille skat er en blanding af en shih tzu og en dsg. Derfor ved jeg at man ikke helt kan regne med hvordan hun kommer til at se ud. Men da i alle er dsg ejere tænkte jeg at i måske kunne hjælpe. :engel:

 

Min lille pige har haft "hvalpe" øre indtil for en lille uges tid siden, og er nu begyndt at få knæk på ørene :) Men de ser lidt sjove ud, tænkte om i ville have lyst til at dele jeres erfaring med ørene og dets udvikling ?

 

Her lidt billeder af min Jazzy før og efter nye ører :-)

 

Sådan ser Fie's ører også ud :o)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Miss_menelli
Hej

 

Jeg er ny på herinde, men ville lige starte min debut ud med et spørgsmål.

Min lille skat er en blanding af en shih tzu og en dsg. Derfor ved jeg at man ikke helt kan regne med hvordan hun kommer til at se ud. Men da i alle er dsg ejere tænkte jeg at i måske kunne hjælpe. :engel:

 

Min lille pige har haft "hvalpe" øre indtil for en lille uges tid siden, og er nu begyndt at få knæk på ørene :) Men de ser lidt sjove ud, tænkte om i ville have lyst til at dele jeres erfaring med ørene og dets udvikling ?

 

Her lidt billeder af min Jazzy før og efter nye ører :-)

 

Hvor er hun da bare vidunderlig :lun::lun:

 

Aner ikke en pind om ører - men de kan ændre sig meget.

Tror dog ikke hun får helt opretstående ører - De er dælme også kære som de er nu!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...

Jeg har en dejlig 7 mdr DSG , som har ører ligesom Pluto en gang imellem . Hvor gammel er mon Pluto ??

 

Bøf har haft alle tænkelige ørestillinger , så jeg håber da , at han går tilbage til " DSG ører " .

 

Hvor længe tager det , før de " falder på plads " .

 

Jeg må lige nævne , at han er helt fantastisk . Vi har købt ham i danmark , derefter rejst til england i et par måneder . Nu er vi i Italien , hvor vi bor det meste af tiden , og han elsker det her . Han er helt fantastisk til at tage varmen . Køreturen mellem landene tager han med knusende ro . Det er helt sikkert en dejlig race .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...