Hop til indhold

Hvil i fred Luffe.


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Søde, smukke, dejlige, vidunderlige, skønne, fantastiske Luffe.

Håber du har det godt oppe bag skyerne, og du endelig har fundet fred.

 

:cry::megaked:

Som i kan læse, er Luffe nu oppe bag skyerne.

Han blev aflivet idag kl. 09:00.

Han havde det ikke godt, han kunne ikke med andre hunde, fremmede mennesker, han havde en hudsygdom og ja, generalt bare utryg ved alt han foretog sig. Han kunne ikke lide mørke, og man kunne ikke gå langt med ham når mørket stod på, fordi han altid vendte sig om og nærmest bare stod stille.

Men idag har han fundet fred, men hvor er det dog uvirkeligt.

Drengen blev kun 4 år gammel, men det skal også siges at han kommer fra en meget dårlig kennel som har været meget i medierne - negativtale (Kennel hof Joy)..

 

Nå men ikke kun det negative om den lille basse.

Luffe var god som dagen var lang, han elskede at putte med en i sengen og elskede at ligge med sit hovede i ens skød og blive nusset bag ørene :lun:.

1158589080.jpg

 

Kan huske jeg gik på efterskole i 9 klasse, hvor jeg så kommer hjem på besøg i weekenden, hvor mine forældre tager mig til en stor gård.

Hvor der er en super sød hund i gangen, hvor jeg siger til mine forældre at jeg gerne vil have hund. Men de siger nej, de siger nemlig at vi skal se på dæk, men først og fremmest lige skal ind og snakke lidt.

Og vi sidder så i køkkenet hos dem, og der er hunde i alle rum.. Men jeg fattede ikke en skid, før de kom ud med en sort lille hårbolle og siger "Her Daniella, det er din hund".. :lun:

Min sødeste, smukkeste lillebror. Du vil altid være i mine tanker.

1158591090.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::ae: Det gør mig ondt. Men i gjorde det rigtige for Luffe er jeg sikker på.

 

Som tiden går vil smerten komme og gå, som om den havde sit eget liv. Hvis du afviser den, vil du blive ked af det. Hvis du omfavner den, vil du blive stærkere.

Men der vil komme en fjerde dag hvor der sammen med mindet om din hund vil komme en bevidsthed som kun tilhører dig. Den vil være enestående og stærk, ligesom som hvert eneste forhold til de hunde vi har holdt af.

 

Denne bevidsthed tager form og bliver til den LEVENDE KÆRLIGHED. Ligesom rosens duft som består efter at rosenbladende er revet af, vil denne kærlighed bestå og blive husket.

Det er den arv vores dyr efterlader sig. Og det er en gave som vi har så længe vi lever

 

Du kan læse hele teksten her. Golden Retriever | Golden Retriever hvalpe | Kennel Falkirks | http://www.falkirks.dk |

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...