Hop til indhold

Folk lære det ALDRIG!!


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11929519.html?forside

Det er UFATTELIGT!! Hvert år skal vi læse om hunde som enten er lige ved at dø i en varm bil, eller om hunde som ER døde i bilen. Hundene lider bare fordi ejeren lige skal hente noget i en butik.

Ærligtalt sådan en hundeejer skulle bankes til det fes ind og BLEV inde!!:evil::evil::evil::evil::evil::evil:

I guder jeg bliver sq så gal når jeg læser om hvor hjerne døde nogle mennesker er, så er jeg græsk katolsk ligeglad om det er en kamphund eller en minipudel, de har ALLE krav på en ordenlig ejer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst scheindel

enig.

 

desværre ser det ud til at folk alligevel ikke tar det på allvor. læste f x i en anden debat om en kvinde der havde fundet en lille sheltie i en bil i sollyset. hun tog tiden til ejeren kom tilbage og holdt øje med hunden. ejeren kom tilbage efter 15 min. det er måske ikke ret meget, men hun vidste jo ikke hvor lang tid den sat før hun så den. da hun sagde til ejeren at det kunne vare farligt for hunden fik hun skæld ud. dette fortalte hun så på den debat jeg læste, men der var ikke nogen der syntes det hun gjorde i at snakke med ejeren var rigtigt. istedet for fik hun at vide at hun burde blande sig uden om, fordi "hunden så jo ikke ud til at ha det dårligt" og en masse lignende kommentarer.

 

men hvis man efterlader hunden, hvordan kan man som ejer da vide at den ikke har det dårligt? man kan jo ikke se den...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg kan blive fuldstændig hysterisk tosset over sådan noget :evil:

 

Hvorfor er der bare nogen, der ikke kan bruge indersiden af hovedet??

Hvor svært kan det være at regne ud, at sådan en bil bliver varm, når solen skinner på den? :damn:

 

Sådan nogle mennesker burde iføres pels, blive kastet ind i en bil i bagende sol, og smage lidt af deres egen medicin. zombieenfeu5ib.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Det er utroligt så hurtigt en bil bliver varm - kan huske, at jeg virkelig kom til at tænke på hunde der bliver efterladt i biler, da jeg selv sad i en bil med vinduer lukket og i solen. Det går hurtigt.

 

I sidste uge gav jeg en advarsel, da jeg fandt nogle hunde gøende i en bil, vinduerne helt oppe, i solen. Heldigvis var andre omkring helt enige og politiet kom tilfældigvis forbi (utroligt nok) og tog over.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo desværre ikke engang bare "almindelige" hundeejere (dumt ordvalg, men lige nu kan jeg ikke finde på noget der er bedre) som efterlader deres hunde i en varm bil, jeg kan ikke mindes at have været på en eneste udstilling, hvor der ikke har været min. 2 opkald over højttaleren om at der sidder hunde i en varm bil :evil: Og udstillingsfolk burde sgu da vide bedre!!! :roll::evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...